نظر N.n.Takhti برای کتاب صوتی جاده

جاده
N.n.Takhti
۱۴۰۱/۰۹/۰۴
00
ضمن سلآم وخسته نباشید کتاب خوبی بود پیام زیبای امیدواری و تلاش و نوع دوستی را به خواننده و شنونده القا میکند. نتیجه تلاش و نامیدی را بخوبی روایت میکند. خسته نباشید و درود فراوان سپاسگزارم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.