نظر N.n.Takhti برای کتاب صوتی سایه باد

سایه باد
N.n.Takhti
۱۴۰۱/۰۸/۱۰
00
سلآم وخسته نباشید کتاب خوبی بود داستان قشنگ و اجرائی فوق العاده داشت فرصت این تجربه را از دست ندهید خواندن و شنیدن این اثر را به اهل کتاب توصیه میکنم. همگی عوامل عزیز و گرامی کتابراه موفق و تندرست باشید سپاسگزارم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.