نظر جلال باقرنژاد برای کتاب صوتی کاش کنارم بودی

کاش کنارم بودی
رنه کارلینو، بهاره نوبهار
۴.۱(امتیاز ۹۳۴ نفر)
جلال باقرنژاد
۱۴۰۱/۰۸/۰۶
گویش داستان خیلی خوب بود ولی خود داستان خیلی کیلیشه یی بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟