نظر مهدی برای کتاب قتل در قطار سریع السیر شرق

قتل در قطار سریع السیر شرق
آگاتا کریستی، فاطمه قربان زاده
۴.۵(امتیاز ۵۵ نفر)
مهدی
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
کتاب خوب و روونی بود، با ترجمه روون
کلا سبک نوشته کریستی یه مدلیه که دوست داری زودتر تمومش کنی و از هر فرصتی هم استفاده می‌کنی که این کارو انجام بدی و پیش بینی پایانش هم خیلی دشواره.
فقط من هنوز یه چیزی رو متوجه نشدم از سبک نوشته نویسنده، ترس خیلی در شخصیت هاش هویدا نیست؛ یعنی طرف میدونه یه قاتل پیششه و احتمال دوباره قتل وجود داره، ولی شخصیت هاش فقط دنبال حل مسئله و قاتل میگردن و همه چی منطقی و بدون احساس ترس پیش میره، با این قضیه‌ش مشکل دارم بیشتر
در کل عالی
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟