نظر شیوا جباری برای کتاب صوتی قصه رستم

قصه رستم
ارسلان رسولی عمارلویی، محمد ولیان
۴.۱(امتیاز ۸۷۶ نفر)
شیوا جباری
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
خیلی قشنگ و با احساس بود، گوینده هم تاثیر داشت تو قشنگی داستان🥺
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟