نظر علیرضا عسگری برای کتاب صوتی کاش کنارم بودی

کاش کنارم بودی
رنه کارلینو، بهاره نوبهار
۴.۱(امتیاز ۹۳۴ نفر)
علیرضا عسگری
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
گوینده عالی، ببخشید معرکست!
موضوع هم همینطور
شک نکنید
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟