نظر اکرم قلی زاده برای کتاب صوتی کاش کنارم بودی

کاش کنارم بودی
رنه کارلینو، بهاره نوبهار
۴.۱(امتیاز ۹۳۴ نفر)
اکرم قلی زاده
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
کتاب زیاد جالبی نبود داستان و مضمونی تکراری داشت. صدای گوینده خوب بود. کاش وقتمو به کتاب دیگه‌ای اختصاص داده بودم. سپاس از کتابراه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟