نظر ابراهیم شادمان برای کتاب صوتی خودم

خودم
بهناز بدرزاده، علی فخاری
۳.۵(امتیاز ۱۱۰۵ نفر)
ابراهیم شادمان
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
کتاب بدی نبود، خواندن و یا شنیدنش ضرر نداره.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟