نظر فاطمه علیمردانی برای کتاب صبحانه در تیفانی

صبحانه در تیفانی
ترومن کاپوتی، رامین آذربهرام
۴.۲(امتیاز ۴۵ نفر)
فاطمه علیمردانی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
عالی بود دوستش داشتم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟