نظر الهام فلاحیان برای کتاب صوتی خودم

خودم
بهناز بدرزاده، علی فخاری
۳.۵(امتیاز ۱۱۰۵ نفر)
الهام فلاحیان
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
بد نبود، برای گذروندن یه زمان فراغت خوب بود. چیز خاصی نداشت
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟