نظر Shima Rahmani برای کتاب صوتی شیطان

شیطان
لئو تولستوی، سروش حبیبی
۴.۴(امتیاز ۱۱۵۰ نفر)
Shima Rahmani
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
راوی عالی و دلنشین
کتاب بسیار خوب و دلچسبی بود و بنظرم هر دو پایان کاملا با شخصیت اصلی داستان هماهنگی داشت
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟