نظر مریم آزغ برای کتاب صوتی شیطان

شیطان
لئو تولستوی، سروش حبیبی
۴.۴(امتیاز ۱۱۵۰ نفر)
مریم آزغ
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
کتاب کوتاه و آموزنده‌ای بود. عالی! سپاسگزارم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟