نظر پیمان برای کتاب صوتی پشت درهای بسته

پشت درهای بسته
بی. ای. پاریس، ارغوان اشتری
۴.۳(امتیاز ۱۲۶ نفر)
پیمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
کتاب خوبی بود ولی خوندنش رو به کسانی که حساس هستند و تاثیر پذیر توصیه نمیکنم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟