نقد، بررسی و نظرات کتاب مشرکی در خانواده پیامبر - بیژن عبدالکریمی

Koko
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
ضمن تشکر از اساتید و نویسندگان، اما دو نکته داشت یکی اینکه داستان بیشتر حول رفتار و عطوفت پیامبر میچرخه انگار باید عنوانش چیزی بود مربوط به شخص پیامبر، و دوم اینکه کاش در نگارش چنین مطالب ارزشمندی از داستان نویس حاذق کمک بگیرید اینطوری جذابتر میشه. چون متن خشک و خبری بود بیشتر و جاهایی انگار اصرار شده که ویژگی خاصی اثبات بشه و خواننده بپذیره که کاراکتر مذکور حق داشته، در حالیکه اینو باید از حال و هوای داستان دریافت کرد نه با اصرار نویسنده. سپاس
مهدی ملک
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
نکات خوبی داشت: ۱- میشد علل و محیطی که منجر به نازل شدن بعضی از احکام دینی از جمله جهاد شده به خوبی فهمید. ۲-میتونه باعث بشه که درباره رابطه زیست اخلاقی با ایمان و شرک تأمل مجددی کرد.
👋 سوالی دارید؟