نقد، بررسی و نظرات کتاب ببخشید، ولی نه! - سونیتا سا
4.8
5 رای
sina javanmard
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
00
در این کتاب نویسنده با نوشتن مثالهای واقعی که در روزمره برای خودش یا افراد دیگر رخ داده گاها ادم رو یاد اتفاقهای که قبلا برای خودش هم افتاده و نتونسته نه بگه میندازه به قول سونیا در خلا وقتی صحنه ایی رو تو ذهنمون تجسم میکنیم که در مواجهه با اون شرایط میتونیم اونکه تو دلمون هست رو رک بگیم ولی در واقعیت متاسفانه اینجور نیست به قول نویسنده سخته ولی غیر ممکن نیست با تمرین تکرار میشه خود واقعی بود و هر چی که حسته رو میتونی به زبون بیاری به نظرمن این کتاب عالیه
