نقد، بررسی و نظرات کتاب شیطان کش - کویوهارو گوتوگه

تارا خدری
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
این کتاب عالی بود اما یک چیزش بد بود اون هم این بود که کامل نبود منظورم اینه که کل اینیمه شیطان کش را کامل نداشت.
احمد تماری
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
کتاب خیلی خوب وه هیجان انگیز بود پیشنهاد میدم بخوانید ولی لطفاً از کتابراه جلد 2 را تکمیل بده ممنون از کتابراه
👋 سوالی دارید؟