نقد، بررسی و نظرات کتاب اصول طراحی و برنامه نویسی میکروکنترلرهای STM32 به روش رجیستری و توابع HAL - محمدرضا فتان

یوسف صیادی
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
به نظر من کتاب خوبیه عالی نیست بیشتر کتاب در مورد رجیسترها هست مقدار بسیار کمی هم توابع HAL رو گفته در کل به نظر من به عنوان یک کتاب مرجع در زمینه رجیسترها باید بهش نگاه بشه نه کتابی برای شروع یادگیری برنامه‌نویسی stm32 چونکه میشه گفت نود درصد کتاب در مورد رجیسترها هست و عملا نحوه برنامه نویسی رو یاد نمی‌ده. در واقع از نظر من مخاطب این کتاب کسی هست که برنامه نویسی stm32 به زبان HAL رو بلد باشه و الان بخواد رجیستری رو یاد بگیره.
امین تهرانی
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
پیشنهاد میشه بنظرم تا حدودی میتونه مباحث رجیستر رو به خوبی اموزش بده
امین عباسیان
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
کتاب اکثر مطالب برای شروع کار رو در بر گرفته است.
👋 سوالی دارید؟