نقد، بررسی و نظرات کتاب گاهی... - عاطفه نیک طلب
3.8
6 رای
مهرشاد مهربان
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
00
کتابهای ایرانی اکثرا کتابهای کلیشه ایی همراه با تخیل فراوان هستند من خیلی علاقه ایی ندارم فقط گاهی لابلای کتابهای دیگه محض سرگرمی میخونم، این کتابم هم همینطور خیلی اغراق آمیز بود و اینکه زیادی کش داده بود و توضیح زیادی داده شد. من خیلی نپسندیدم.
