نقد، بررسی و نظرات کتاب هزار و یک شب: شهرزاد قصه‌گو - جلد چهارم - هستی فرخ

امین آزادی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
از بچگی این کتاب رو دوست داشتم یکی از معروفترین و زیبا ترین کتابها هست فکر میکردم نثر سخت تری داشته باشه ولی خوب و روان هست اما به نظرم سانسور زیاد داشته باشه که این و دوست ندارم
اذر عامری
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
داستان‌های هزار و یک شب سرگرمی خوبی برای من در ساعاتی که مجبور بودم در جایی حضور داشته باشم و به انتظار گذر زمان باشم بود ممنون از کتابراه بابت ترجمه روان این کتاب
ابراهیم قاسمی
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
بسیار عالی بود لذت بردم و سپاسگزارم
👋 سوالی دارید؟