نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 13: خانم داگلاس راننده‌ی بی‌حواس - دن گاتمن

مهدی مشهدی
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
من و دختر عاشق کتاب های آس جی هستیم تقریبا هر شب یا برایش میخونم یا گوش میدیم به بقیه دوستان هم پیشنهاد میکنم
غزاله ش
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
محشر بود🥹😁😀😃😉😌🙂🙂🙂🙂🙂🙂😄😄😄😄
mahla
۱۴۰۳/۰۴/۲۶
خیلی عالی و خنده دار بود🤣
طیبه حاجی عمو
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
عالی بود پسرم خیلی باهاش حال کرد
مرتیا مرادی
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
خیلی عالی من که عاشقش شدم
Mehrnaz Jannati
۱۴۰۲/۰۹/۱۹
واقعا راننده‌ی حواس پرتی بود
👋 سوالی دارید؟