نقد، بررسی و نظرات کتاب نمایشنامه ماه و شیطان - مهدی الهایم

Asizaban
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
دوست داشتنی ترین نمایشنامه ایرانی:)
Kenyan yugen
۱۴۰۱/۰۸/۲۶
نمایشنامه بدی نبود اما خوب هم نبود
👋 سوالی دارید؟