نقد، بررسی و نظرات کتاب آوای وحش - جک لندن

📚 Kowsar 💎
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
از نقطه قوت های کتاب از زبان حیوانات هست و تا انتها ادامه میده و پیوست محتوایی کافی داره. نقطه ضعف روایت کلی داستان از زبان سگی هست که به عنوان سگ تعلیم دیده شکاری و بعد سگ سورتمه هست، گاها خسته کننده و کشداره. کمیک بودنش باعث میشه بخونیش، ممنون از کتابراه. من نسخه متنیش رو تا ده صفحه بیشتر نتونستم بخونم.
زهرا ایزدی
۱۴۰۲/۰۶/۱۵
کتاب همش درمورد سگ بود زیاد خوب نبود داستان الکی بود 59 تا بیشتر صفحه نداره واقعا کتاب الکی بود اصلا خوب نبود نویسنده‌اش واقعا خیلی بد بود کتاب واضح نبود
Mosi Phonix
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
قبلا خونده بودمش ولی الان کمیکش رو استفاده کردم، خیلی عالی بود.
سورنا جلالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۵
داستان کمیک بسیار زیبایی بود از کتابراه ممنونم
Mojtaba Mostavi
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
عالی بود کمیک کامل و متن خوب بود
razie hashemi
۱۳۹۹/۰۴/۳۰
یکی از کتابهای خوب جک لندن، هیجان انگیز
👋 سوالی دارید؟