نقد، بررسی و نظرات کتاب از ماست که بر ماست؛ نقدی بر رفتارهای اجتماعی ما ایرانیان - رضا بهرام پور
4.6
16 رای
بدون اغراق کتابی بسیار باارزش است که پیشنهاد میکنم همه حداقل یک بار آنرا مطالعه کنند. بسیاری از مردم کشور ما دچار این ایرادهای اخلاقی و رفتاری هستند بدون اینکه خودشون مطلع باشند. برای تعالی شخصیت لازم هست. کتاب صوتیاش هم در کتابراه موجود هست. ممنون از کتابراه بابت این کتابهای باارزش
کتاب بسیار عالی و فوق العادهای بود ولی در جاهایی از کتاب بی انصافیهایی هم صورت گرفته بود مثل توهین بیش از اندازه به دانشگاههای غیر دولتی و نادیده گرفتن بیش از حد تاثیرات محیطی در اخلاقیات ایرانیان و... ولی کلا دیدگاه عالی و قابل توجهی را به خواننده خود منتقل میکرد و کتاب خوبی بود

کتاب پیشنهاد میشود بابت قلقلک دادن به کنجکاوی عزیزان کتاب خوان تا استارت شود برای خواندن دیگر آثار جامعه شناسی