نقد، بررسی و نظرات کتاب برایتان دوباره گربه تجویز می‌کنیم - سی یو اوشیدا

sahereh sadeghi
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
کتابی بی نظیر برای درک بهتر خود و زندگی در قسمتی از کتاب می خونیم " امکان ندارد بفهمی آیا انتخاب تو در آینده چیزی را برای کسی تغییر می دهد یا نه. "یه جمله عمیق و پر مفهوم ما مسئول انتخاب هایمان هستیم، نه مسئول دانستن تمام نتایج آینده آن ها. خوشحالم این کتابو خوندم.
امیر حسین شکری
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
کتاب را هنوز تمام نکرده‌ام اما بسیار از خواندن ان لذت میبرم کاش میشد برای مقابله با ترس‌ها ما هم یک گربه از این درمانگاه دریافت کنیم
👋 سوالی دارید؟