نقد، بررسی و نظرات کتاب آنگاه که ماه شکفت - سارا ای پارکر
دلارام کاشانی
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
00
چرا من این کتاب رو خوندم واقعا؟!! قراره پنج جلد باشه و جلد دومش از طرف نویسنده به تاخیر افتاده! در مجموع که بگم داستان خوبیه برای نوجوان های ۱۵ سال به بالا. البته این نسخه نسبت به نسخه ی دیگه موجود سانسور بیشتری داره انگار. خیلی خیلی خیلی شخصیت ها از کتاب ناتوان کش رفته شدن. حتی اسم کان و کای شباهت داره میبینید؟ شخصیت اول هم همون پیدینه که قد و قیافه و سر و شکلکش تغییر کرده ولی اتفاقات داستان خیلی جالب تر از ناتوانه. یعنی جمع بندی ناتوان شخصیت ها اورجینال بودن و داستان غیر اورجینال این برعکسه. داستان قشنگی داره و جملات خیلی عمیق و شعرگونه توش زیاده. از اون جایی که عاشق اژدهاها هستم هر کتاب اژدهایی رو میخونم و دوست دارم. اینم جز کتاب های مورد علاقه ام تو قسمت توصیف اژدهاها و حس عمیق رابطه ی دو طرفه انسان و اژدها بود. فکر کنم صحنه های مرتبط با اژدهاها و بعضی از جملات نقضش یادم بمونه تا جلد های بعدی بیاد!
