نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی وب گرد 3: روز صفر - معین فرد

09148020763 H.B
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
من همیشه گفتم کتابای این دو تا برادر محشرن کاش بتونین یه تهیه کننده فیلم نامه نویس و کارگردان پیدا کنین واس کتاباتون محشر میشه
مهسا سیدجعفری
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
هر دفعه بهتر از قبل، از ماجراجویی، از هیجان، از شخصیت پردازی، هرچی بگم کم گفتم، نویسنده بسیار توانای ایران، هر روز پرقدرت تر از دیروز
رضا افتخاری
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
خیلی عالی واقعا دمتون گرم برای منی که وقت خوندن کتاب رو ندارم نسخه‌های صوتی عالیه واقعا ادم لذت میبره از جذابیت‌های کتاب هاتون
Saye Roshan
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
یه کتاب فوق العاده عالی و جذاب... به قدری جذب کتاب های آقای فرد میشم که بارها گوش میدم! و همیشه منتظرم صوتی کتاب های ایشون منتشر بشه
حمیدرضا مرسلی
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
کتاب‌های استادان فرد عالیه طاهره زواری اسطوره هستش خداوند منان پیشرفت روز افزون براشون عطا کنه و همچنین برادران فرد عالی و خوب هستن
ابراهیم یزداندوست
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
مثل جلدهی قبلی‌اش خیلی خوب بود بخصوص گویندگان بی نظیر بودند به نظرم آهنگ مناسب این کتاب صوتی نبود و منتظر جلدهای بعدی‌اش هستم.
Meysam
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
تشکر میکنم از گروه گویندگان که لذت گوش دادن این کتاب رو چند برابر کرده
سامان
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
ای کاش یکم زیاد تر بود و گره‌های قوی تر باشه. مطمئنا نیازی به تعریف نیست و کسای که تا اینجا امدن طرفدارا هستن
Sedigh
۱۴۰۴/۱۰/۰۵
کتاب عالی و پر جزئیاتی هست که به ما نشان میده که دنیای کروم‌ها خیلی بزرگتر از چیزی است که فکر میکردیم
M.jalili
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
سلام، من کتاب صوتی تهیه کردم و میتونم بگم تا الان هر سه کتاب وبگرد نوشته عالی و همراه با صداگذاری عالی داشته
رستاک فناوری اطلاعات
۱۴۰۴/۰۹/۰۷
فقط خیلی هر کتاب داره کوتاه میشه و مدت انتظار زیادی طولانی و عالی عالی هست موضوع و کتای‌های این دو برادر
پریناز امینی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
جلد سوم هم عالی بود ممنونم ❤️ آخرش تو خماری میمونی بیصبرانه منتظر جلد بعدیش هستم. فقط میتونم بگم عالی بود.
کِرادِن
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
شما بی نظیر هستین داستان به حدی مهیج هست که چندین بار باید گوش داد و هر بار هیجان زده میشم
hadiseh rasouli
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
کلا کتابهای فرد رو دوست دارم. فکر نمیکردم که یک نویسنده ایرانی بتونه در لین ژانر اینقدر قوی پیش بره
حمیدپویان
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
سلام وسطهای کتابم چرا سه قسمت داره تموم میشه ولی رفقای تو داستان مثل ما دور خودشون میگردند
محمد معمارزاده
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
بسیار عالی بود ممنونم از جناب معین فرد و صدا بازیگران حرفه ایی، بیصبرانه منتظر ادامه داستان هستیم
Taees Sayah
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
مثل همیشه عالی من عاشق داستان‌های تخیلی رباتیکم و مثل همیشه کار نویسنده عالی بود
جواد شاهچراغی
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مثل همیشه عالی و بسیار شفاف هیجان انگیز من که کتاب از اقایان فرد میاد بدون درنگ میخرم ♥️
Milad Motlagh
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
فوق العاده بود مثل همیشه فقط‌ای کاش این داستان تا همیشه ادامه وار باشه هیچ وقت تمام نشه
میترا اسما
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
کتاب خوبی بود ممنون از آقای معین فرد ولی کاش کتاباش یه کم طولانی تر میشد تو یه روز میشه تمومش کرد
Taherezavar
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
وب گرد، عالیه کتاب وبگرد اثر معین فرد، داستانی پرماجرا و متفاوت با قلمی روان و جذاب
جاوید عباسی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
بسیار خط داستانی جذاب و پر انرژی شده و هر لحظه منتظریم که داشتان پیچش رو به سمت کرادن نشون بده
رضا اکبری
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
خوبه خیلی جذابه ولی به نظرم خیلی الکی کشش میده نویسنده ولی اجرا خوبه ممنون از کتابراه
Radmehr Musavi
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
عالی مثه همیشه فقط اقای فرد حیف هربار داره زمان هر بخش یا جلد کتاباتون کم و کمتر میشه
خاطره خورشیدی
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
مثل همیشه خوب و جذاب ولی همچنان زود تموم شد و باز به نتیجه نرسیدیم
عاطفه یوسفی
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
مثل همیشه عالی بود هیجان بالای داشت مخصوصا فصل پنجم، و آخرش احساس برنده شدن داشتم مثل راگ،
سمیه خدابنده لو
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
این کتاب بسیار عالی و جذاب است و امیدوارم کتاب‌های زیادی از این نویسنده منتشر شدد
Yasmin83
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
منتظر نسخه صوتی بودم😍❤️مرسی از آقای فرد
hamed shirafkan
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
جذاب و گیراست، مشتاقانه خواننده یا شنونده رو ترغیب میکنه دنبالش کنی
Motamedi
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
اثر ماندگار و عالی اصلا وقتی داریم گوش میدم به کتاب های شما از دنیا جدا هستم
بنیامین قلیچ پور
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
واقعا سیر داستان عالی پیش میره دقیقا همون چیزی بود که فکر میکردم...
Maryam Fanabaf
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
من این داستان رو دنبال می‌کنم ولی نسبت به حجم کتاب قیمتش بالاس
حسینی
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
داستان به اندازه کافی سرعت نداره اما خب شاهد ظهور شخصیت‌های جدید هستیم.
سپیده قائم مقام
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
جالبه داستانهای معین فرد. منتظر کتاب صوتی جلد چهارم وبگرد هستم😄
HOSSEIN
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
کتاب خیلی عالی بود ممنونم از نویسنده برای نوشتن چنین کتاب خوبی
نیلوفر بهمئی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
کتاب خوبی هست همونطور که قبلا گفتم در کنار سقوط مرگبار بهتره مطالعه کنید
moallem emrooz
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
واقعا عالی هرچه از نویسندگی آن و داستان آن بگویم باز هم کم است
رضا درویش
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
بسیار زیبا بود یک حس عالی و عجیب از تصویر سازی جناب معین فرد من که لذت بردم
مهدی کلبادی نژاد
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
عالی بود قوه تخیل نویسنده بی نظیر بود گویندگی شخصیت‌ها هم قابل قبول بود
یگانه زینلیان
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
خیلی جلد سوم عالی بود درود بر نویسنده و خانوم نادری عزیز
سید محمد صالح رضیان
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
بسیار داستان جذاب و خلاقانه.
نسرین یوسفی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
مشتاقانه بهش گوش میدم
پریا
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
بی صبرانه مشتاق شنیدنش هستم
امیرحسین
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
داستان عالی. گویندگی عالی. افکت‌های صوتی ضعیف
N
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
نمی دونم چرا حس هری پاتر بهم میده ولی توی ورژن دیگه
کیوان قانعی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
سلام درحال گوش دادن هستم ولی مطمئنم خیلی عالی هستش
سحر
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
خب الان یکم کراگن قابل درک شد برام، خوب بود ممنون.
مهشید . الف
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
مثل همیشه پر کشش بود صدای گویندگان هم عالی
Hamidreza.barzegari
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
من که خوشم اومد از کتاب و دوستدارم جلد بعدی هم بیاد
امیررضا رادمنش
۱۴۰۴/۱۰/۲۴
خدا رو شکر که با کتاب‌های این دو برادر آشنا شدم
<< 1 2 3 >>
👋 سوالی دارید؟