نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آتش پنهان - پائولا هاوکینز

فرحناز اشرفی
۱۴۰۵/۰۱/۰۴
کتاب آتش پنهان با روایتی زیبا و روان در ژانر معمایی و پلیسی خوانش بسیارحرفه ای من دوستش داشتم🤗
مهرنوش ☀️
۱۴۰۴/۱۲/۲۷
عالی و حتما با دقت و بدون حواسپرتی بشنوید
وگرنه مجبورید برگردید و یک صحنه رو چند بار بشنوید😉
سهیلا نعیمی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
داستان بسیار مهیجی است من خیلی دوست دارم مخصوصا با صدای خانم پاکات وگویی ایشان جذاب تر شده
فرناز قاسمی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
موضوع اندکی پیچیده بود و هیجان نداشت ولی اخرش برخلاف تصور تموم میشه و این نکته مثبتیه
ماندانا ناظمی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
داستان بدی نبود اولش شخصیتها و داستان‌ها با هم قاطی می‌شدند ولی در نهایت کمی سر و سامان پیدا کرد
Marjan
۱۴۰۵/۰۱/۰۴
رمان جنایی جذاب و با کشش بالا صدای گوینده هم روی داستان نشسته بود عالی
Anairani
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
سلام خیلی عالی بود خصوصا با صدای خانم پاک ذات محشر بود ممنونم
Mohamad Mortazavi
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
از بهترین رمانهای جنایی بود و البته از اجرای شاهکار خانم پاک ذات نمیشود گذشت.
الناز
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
بد نیست ولی تا وسط‌های داتان یه ذره گیج میشی که موضوع چیه و کی به کیه
فهیمه مجاهد
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
خیلی خیلی عالی بود قدرت راوی غیر قابل توصیف بود پیشنهاد میشه بشدت👍
Marjan milani
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
چی بگم آخه🤕 کتاب بسیار ضعیف سطح پایین بی سر و ته خسته کننده
Mr
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
داستانی مهیج و زیبا که هوش و حواس را میبرد به عالم داستان لذت بردم
نیره هندی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
فوق العاده بود هیجان انگیز وپرکشش وجذاب و گوینده هم عالی بود ممنون از کتابراه
مهرداد مصطفوی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
اونقدر خوب نبود کتابهای بهتر زیاد گوش کردم خسته کننده بدون چالش و قابل پیشبینی
نگار حداد
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
کتاب بدی نبود، برای یک بار خواندن میارزید، خانم پاک ذات مثل همیشه عالی بودن
نسیم جون
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
بسیار عالی بود. داستان منسجم و جدید. حتما گوش کنید. ممنون از ماه آوا
مریم
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
داستان خوبی بود اما آنقدر جذاب و پیچیده نبود که بگم خاص بود اما در کل خوب بود
shima moghadam
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
کناب جالبی بود البته از یه جایی به بعد قابل پیش بینی بود ولی من دوسش داشتم
کاوه همتیان
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
جالب بود جنایی ولی نه معمایی، بیشتر روی مسائل روانشناختی اشخاص کار شده، خوب بود.
حسین پوردغایی
۱۴۰۴/۱۲/۲۵
داستان بسیار جذاب و‌ گیرا و با اجرای عالی
دیانا حکیمیان
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
بد نبود. کلا این نویسنده کمی پیچیده میکنه همه چیو
فرزانه مرادپور
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
کتاب رو دوست داشتم خیلی جذاب بود حتما پیشنهاد میکنم
Bahar Azizkhani
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
نمیشه بگی داستان خوبی نبود. اما یکم خسته کننده بود.
سولماز اعتماد
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
کتاب خوبیه و من تمام بخش‌ها رو دوست داشتم راوی هم خوب بود
پیام پورمددکار
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
بسیار کتاب خوبی بود و خیلی خوب روایت میشد
علی حیدری
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
عالی نیست ولی بد هم میست ارزش یکبار گوش دادن را داشت
Nasim.Nili
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
یه کتاب جنایی عالی با اجرای عالی. لذت بردم از شنیدنش.
فرناز فرید
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
عالی نبود اما خوب بود
الهه اسماعیلی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
برای یکبار خوندن خوبه😍ممنون از راویان
علی پارساپور
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
سرانجام داستان راضی کننده بود
علی نمازکار
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
گوینده بسیار شیوا و روان قصه گفتن
Arya Ebrahimi
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
عالی! به معنای واقعی
سارا ک
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
برای یکبار شنیدن پیشنهاد میکنم
امید یوسفیان
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
نه اصلن جذاب نیس پولتونو دور نریزید
ندا مفرد
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
داستان خوب و پرکشش با راوی خوب
الهام‌رازی
۱۴۰۴/۱۰/۲۱
عالی بود. لذت بردم.
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟