نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سقوط مرگبار 4: خاکستر سفید 1 - معین فرد

حسین نوری
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
کتاب خوب به عنوان یک رمان آخر الزمانی و تخیلی هست و نویسنده طبق معمول و مثل قسمت‌های قبل می‌تونه شما رو جذب داستان کنه اما عیب این مجموعه به نظرم اینه که فاصله زمانی انتشار هر کتاب زمان خیلی زیادیه و باعث میشه همه روند داستان در ذهن مخاطب کتاب باقی نمونه و از لذت داستان کم میشه
zahra
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
از جالب بودن داستان هیچ کم نشد اما اینکه با چند موضوع و بخش‌های دیگه وقف خورده یکم گیج کننده تر از قبل شده اما واقعا عالیه الان باید منتظر این باشیم که تو سه بخش مهم قرار چه اتفاقی بیافته و چه موضوعی قرار این گروه‌ها و البته خواننده‌ها رو شگفت زده کنه و چی در انتظار هست
O
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
از بهترین رمان نویسای تخیلی اخر زمانی ایرانی همیشه لذت میبرم از کار این دو برادر، صدا گذاری‌ها عالی، تنها مشکل این کتاب فاصله بین هر جلده که باعث فراموشی جزییات قبلی میشه
و چون اسامی زیاده و خط داستان گنگ میشه گاهی نیازه دوباره قبلی‌ها رو مرور کرد که وقت گیر و کسل کننده میشه
کامران همتی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
اقای معین فرد به گروه گویندگان اطلاع رسانی کنید که اهنگهایی که برای دو کتاب اول استفاده شده، از همون اهنگها هم برای نسخه‌های جدید استفاده بشه اهنگهای قدیمی حس و حال اخرالزمان را خیلی خوب انتقال میداد، اهنگهای جدید این قابلیت ندارن. خاهشا از اهنگهای دو کتاب اول استفاده کنید ممنون
میترا اسما
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
کتاب خوبیه با ذوق و هیجان شروعش کرذم ولی فکر میکنم دیگه دارن زیادی کشش میدن. زبادی ازین شاخه به اون شاخه میپرن. قبل حل شدن معماهای قبلی معماهای جدیدی رو بهش اضافه کردن. اینجوری پیش بره مخاطبانش کمتر میشه. به نظرم تو روند داستان تجدید کنن بهتره
Shima
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
وای چقدر هیجانی تموم شد من عاشق این مجموعه هستم کلی سئوال از فصل های قبل بامن بود الان حس میکنم بیشتر هم شده البته این جلد تلفیق سه داستان بود و به نظرم به وبگرد هم اشاره شده بود بی صبرانه منتظر جلد های بعدی هستم ممنون از آقای فرد و کتابراه
Mohsen Mirzaei
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
با سلام د درود خدمت جناب معین فرد کلا مجموعه کتابای سقوط مرگبار نگاه و دیدگاه من و نسبت به نویسندگان تخیلی ایرانی عوض کرد شما برادران بینظرید پ ن: فقط زجیر و طولش ندید بیش از این خواننده خسته میشه پرونده سقوط مرگبار و ببندید با کتاب دیگه شروع کنید ممنونم
ابوالفضل حاتمی
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
از آقای معین فرد می‌خواهم برای داستان بعدی کرادن پسر داشت باشد و قوی‌تر کرادن باشد از آقای معین فرد می‌خواهم که ایده را انجام دهد و سریعتر کتاب را آماده کند و داستان طولانی باشد بین 30 یا 40 تا فصل باشد و از گروه گویندگان تشکر می‌کنم و از آقای معین فرد هم تشکر می‌کنم
بهار بابا
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
واقعا این کتابو دوست دارم و برای حمایت از نویسنده هر دو نسخه متنی و صوتی رو میخرم اما این روش مسخره که صدای بعضی نقش‌ها اکو میشه تمام حس رو از بین میبره و اجازه نمیده لذت ببریم. متأسفم که یه ادیت و تدوین غیر حرفه‌ای زحمت نویسنده و گروه گوینده رو هیچ میکنه.
Ali ahmadi
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
سلام آقای معین فرد توی این چند وقت که بی خبر از همه چیز بودیم حس میکنم و این تنها راه ارتباطی هست که با شما داریم بهتره توی اپلیکیشن‌های داخلی راهی برای ارتباط با خواننده‌ها و شما ایجاد کنید تا توی این مدت باهم در ارتباط باشیم
علی سجودی
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
واقعا من هرکدواز جلد هارو دو سه بار گوش دادم به قولی جدا از داستان با صدای دوبلور‌ها هم خو گرفتم و عادت کردم گوش دادن به این مجموعه برای من آرامش بخش بوده و ارتباط خوبی با داستان برقرار کردم ممنون از آقای فرد عزیز بابت این مجموعه ♥️
مسعود دردی زاده
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
اقای فرد، من جزء دونبال کننده‌های همه کتاب‌های شمام، و از همه برام جذاب تر سقوط مرگباره، که بین این کتاب چند کتاب دیگه نوشتید، لطفا ادامه کتاب رو زودتر منتشر کنید. بنده خواننده انتظار خواندن را میکشم ممنون میشم.
سحر
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
به طور کلی بخام بگم تمام جلد‌های این کتاب شاهکاره و حرفی برای گفتن نمیزاره، کسایی که خوندن میدونن چی میگم، اینقدر آدم رو جذب خودش میکنه که تمام فکرت میشه این کتاب، بنظرم کلمات در وصف این شاهکار یاری نمیکنه
Dan
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
واقعا خسته شدم روند خیلی طولانی شده به سوالات جواب داده نشده که هیچ بیشترم شده کرکتر های جدید وارد میشه و ادمو گیج میکنه و دیر میاد پادکستش از اقای معین فرد درخواست عاجزانه دارم که توروخدااا سوالامونو جواب بدههه
سرور مزرعه
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
فوق العاده است این سری کتاب ها. این قسمت نسبت به سری‌های قبلی خیلی کم افت داشت. اما باید بگم هر چندتا کتاب دیگه از دو نویسنده عزیز و بسیار توانمند آقایان امین و معین فرد چاپ شود برای خواندن آن‌ها درنگ نمیکنم.
حسین رحمانی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
متاسفانه هرچی میریم جلوتر هی فقط گره در گره میشه و هیچ پیشرفتی تو داستان حاصل نمیشه معما پشت معما سرنخ پشت سرنخ که هیچکدوم به پیشرفت روند داستان هیچ کمکی نمیکنن امیدوارم تو جلدهای بعدی یه پیشرفتی حاصل بشه
مهردادمحمدی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
واقعا عالیه فقط از نظر من ی ایراد داده اونم اینکه که خیلی داستان تو داستان میشه ولی بازم به نظر من واقعا عالیه ممنون از آقای معین فرد وتمام صداگذاری عزیز خسته نباشید و ممنون بابت زحمت که میکشید شما باعث دلگرمی من میشید
Hossein Rahimi
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
نکته اولی که در مواجهه با کتاب باعث تعجبم شد دوبله بسیار حرفه‌ای و تخصصی تر نسبت به سری‌های قبلی و همچنین دیگر کتاب‌های صوتی شد، این مجموعه بسیار جذاب و عالیه هم تیم ترجمه و هم نویسنده، موفق باشید 🌸💙
پروانه تاجی
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
باسلام خوشحالم که نسخه صوتی کتاب خاکستر سفید رو دارم گوش میدم علاقه خاصی به این کتاب دارم حتی با شنیدن موزیک شروع فصل‌ها ذوق زده میشم و گویندگان محترم را تحسین میکنم باتشکر فراوان از آقای معین فرد عزیز و کتابراه💐
حمیدپویان
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
واقعااحسنت به این ذهن خلاق و به این گویندگان که با چشم بستن داریم یه فیلم تخیلی عالی میبینیم اونم بدون آرام شدن همش هیجان های پیش بینی نشده دستمریزاد جناب معین فرد دستمریزاد گویندگان و سپاس از کتابراه
علی مباهات
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
برای اون دوستانی که هنوز دنبال اینن که بدونم چرا کرادن اول کتاب بالای برج، لبه پرتگاه بود. توی کتاب «اخرین جراح» فصل بیستم، میگه چرا کرادن بالای برج بوده و می خواسته خودشو بندازه پایین 🦾
Taherezavar
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
درود وسلام، نوشته‌ها و داستانهای معین فرد واقعا زیباست مخصوصاً مجموعه سقوط مرگبار، کتابی که شنیدنش تجربه‌ای لذت‌بخش خواهد بود.
اگر دنبال هیجان هستید این مجموعه کتابها انتخاب عالیه
محمد رسول شادیان
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
درود. تبریک و تشکر فراوان. مثل همیشه عالی و میتونم بگم گروه صوتی وگویندگان و تدوین داره پیشرفت چشمیگیری رو نشون میده که باعث خوشحالیه. خیلی داستان پیچیده و گستردست و منتظر ادامه این شاهکار هستیم.
Kiana kh
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
توی این جلد بنظرم بیشتر از جلد قبلی سعی شد به سوالات ایجاد شده پاسخ داده بشه این مجموعه‌ی داستانی رو خیلی دوست دارم و منتظر انتشار جلد بعدی و پایان کتاب هستم امیدوارم پایان دلچسبی داشته باشه
صادق محرابی
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
خاکستر سفید. بخونید و لذت ببرید از اینهمه هوش و ذوق نویسنده. زایراس به دنیای برف سیاه قدم میگذارد و خاطرات کِرادن بازگو میشود. رازی بزرگ در پس نام کلانتر هست که باید بخونید و همراه داستان بشید.
Abolfazl jln
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
نسبت به سه جلد قبلی داستان بسیار سطح و لول پائینی دارد. مخاطب علی رغم اجرای خوب صداپیشگان به علت پراکندگی موضوعات و به حاشیه رفتن متن دچار سردرگمی و بی انگیزگی در دنبال کردن داستان می‌شود.
Yasmin83
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
از اینکه دوباره میتونم داخل این دنیا غرق بشم خوشحالم😍😍😍آقای معین فرد ممنونم بابت زحماتتون و آرزو میکنم تا وقتی زنده‌ام با کتابا شما زندگی کنم و هیچوقت از نوشتن دست برندارین🥺😅❤️
zahra ashrafpouri
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
جناب معین فرد نویسنده توانا با قلم جادویی خود همیشه آثار شگفت انگیز و جذابی در ژانر فانتزی خلق مرده مه با اجرای توانمند گروه گویندگان بسیار جذاب تر میشود بطوری که مشتاق قسمت‌های بعدی صوتی داستان هستم
مهدی اسماعیلی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
سقوط مرگ بار خلاصه سقوط در دنیایی شگفت انگیز و جذاب و می‌تونم بگم از خیلی رمان‌های خارجی بهتره و پیشنهاد میکنم این مجموعه داستان خریداری و لذت ببرید
عبدالله منوچهری راد
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
کتاب خوبی بود، شخصا از نویسنده خای ایرانی آقایان فرد را قبول دارم وبه این ژانرهم علاقه دارم فقط نتوستم مثل کتاب سقوط مرگبار و جوینده با این کتاب ارتباط برقرار کنم.
Narges
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
کتاب فوق العاده‌ای بود. داستان خیلی گیرایی داره. اما محیط خیلی افسرده است. از اسم کتاب معلومه. منتظر ادامه داستانم. همه کتابهای این نویسنده قویرو تا اینجا خوندم
معصومه استانستی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
کتاب خوبی است. من از جلد اول پیگیر بودم اما بعد از شنیدن این جلد فهمیدم نویسنده فقط می‌خواهد داستان را کش بدهد. در این جلد چندان پیشرفتی در روند داستان اتفاق نمی‌افتد
سالومه مشهدی
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
سلام، داستان بی نظیری هست اما صداهای پس زمینه واقعا بد هستن و صدای صحبت گوینده ها رو کم میکنن و اعصاب رو بهم میریزه اصلا نمیشه روی مکالمه ها تمرکز کرد مخصوصا فصل ۱۵ خیلی افتضاحه
علیرضا احمدپور
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
درود بر آقای امین فرد. چقدر خوشحال شدم از اومدن فصل چهارم. با چه شوقی منتظر بودم. تازه دانلود کردم اما مطمنم مثل سه فصل قبل این فصل هم عالیه. سپاس از کتاراه و عوامل عزیزشون.
امید طاهری
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
پنجمین کتاب فقط داره داستان رو الکی کش دار میکنید هیچ روند رو به جلویی نداره نه این جلد پایان بندی درستی ندارد دیگه احتمالا ادامه ندم این کتاب رو
مهدی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
سلام به استاد بزرگ معین فرد بسیار لذت بردم، دوست دارم کتاب حجمش بیشتر باشه و یک داستان را پیش ببرین از این داستان به اون داستان زیاد جذاب نیست ولی بازم ممنون از تلاشتون
هومن محمودی
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
این کتاب هم مانند جلدهای قبلی بسیار عالی و مهیج نوشته شده. صداگذاری آن خیلی بهتر از قبل است ولی هنوز چند اشتباه دیده می‌شود که در مقایسه با کل کار قابل اغماض است.
کِرادِن
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
جناب فرد شما یک اعجوبه هستید براتون آرزو بهترینها رو میکنم.
این شاید آخرین جلد از این داستان باشه که گوش میدم برام دعا کنید بتونم جلدهای بعدی هم بخونم
آزاد باشید و آزاد بمانید
Shadi zahedi
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
سلام این جلد از کتاب نمونه بارز کم فروشی بود، واقعا خیلی کم بود و کشش داده بود نویسنده اینجوری ده تا کتاب دیگه هم تموم نمیشه و خواننده فقط باید هزینه کنه
سپیده رضایی
۱۴۰۵/۰۱/۰۶
باعث خوشحالی منه که این یه اثر علمی تخیلی که توسط یک نویسنده ایرانی نوشته شده. من عاشق این ژانر و حق مطلب بخوبی ادا شده در این اثر. به امید آثار زیبای بعدی
علیرضا
۱۴۰۴/۱۲/۰۱
مثل قبل باز هم خیلی عالی، مخصوصا گویندگان عزیز ولی برای انتشار کتابهای صوتی بعدی خیلی زمان میگذرد و شنونده مایوس میگردد و مجبور به رجوع به کتابهای مشابه میشود
Sedigh
۱۴۰۴/۱۰/۰۵
ایده داستان جالب هست دنیای بزرگ و پر جزئیاتی دارد از گوش دادنش لذت بسیار زیادی بردم و سرگرم شدم کتاب عالی هست و امیدوارم جلد‌های دیگه هم‌اش بیاید
ebrahim jami
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
از نظر فنی (گویندگی، صدابرداری، کیفیت صدا و....) عالی بود. ولی از نظر ادبی و داستان پردازی (به نظر شخصی من) خیلی جای کار داشت و میتونست خیلی بهتر باشه
رضا افتخاری
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
خیلی داستان با حالی داره برادران فرد عالی هستن من هر کدوم از کتاب هاشون رو هفت هشت بار گوش دادم چون تایم ندارم برای خوندن صوتی همشون رو گرفتم
Ehsan Fakhimi
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
بعضی‌ها میگن رمان‌های علمی تخیلی ایرانی خوب نیست.
بدون شک سقوط مرگ بار رو توصیه میکنم که از طریق اپلیکیشن کتابراه گوش بدن
بنیامین قلیچ پور
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
داستان واقعا جذاب وقتی شروع میکنی ب گوش کردن نمیتونی دل بکنیالبته جا از روند داستان ک جذاب هست صدا پیشگان هم به زیبایی هر چه تمام داستان رو روایت میکنند
احسان روحانی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
واقعا فوق العاده شده این کتاب باید هر جور شده فیلمش رو بسازندبه نظرم اگه آقای معین فرد بتونه با یک تهیه کننده قدر قرارداد ببنده فیلمش حسابی میترکونه
امیر
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
تقریبا تمام کارهای برادران فرد را خوانده‌ام و تمام کتاب‌ها نشان دهنده یک ذهن بسیار خلاق هستند، فقط به نظرم کتاب جایی تمام شد که نباید می‌شد
کامران سلطانی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
سلام جناب معین فرد عزیز واقعا کتاب بسیار عالی نوشتیدبعضی وقتا بر این باورم که کاش میشود سریال نمایشی از این کتاب درست کرد تا جهان از دیدن ان لذت ببرد
Reza.azadifar
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
عالیه مثل همیشه سناریو اما متاسفانه تدوینش خوب نیست ساند افکت‌ها خیلی بد شدن به مدت یادشون رفته اکو رو بردارن از صدا‌ها و ایرادای تدوین دیگه اما بازم میگم سناریو عالیه
<< 1 2 3 4 >>
👋 سوالی دارید؟