نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پرسه در سرگشتگی - ایمی هارمون

مریم آقایی
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
تقابل فرهنگ های مختلف و سختی مهاجرت رو نشون میداد، اینکه تعالی رو در یک خانواده ی معمولی و خوش بین و خوش قلب به سادگی تعریف میکنه، شخصیت جان و نائومی بسیار زیبا بیان شدن، زندگی کوچ نشینی سرخپوست ها و فرهنگ خاصی که داشتن، نوعی از بی نیازی از پول که امروزه هیچ معادلی براش نیست، در کل داستلنی روان و جذاب، اونقدر که نمیتونی ازش حتی برای مدت کوتاه هم دست بکشی.
بیتا داراب
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
کتاب جالبی بود. مهاجرت در کشور خودت میتونه خیلی جالب باشه. مواجهه با این همه فرهنگ متفاوت. قصه گویی روان و دلنشین. همه چی خوب بود. یک سرگرمی آموزنده
niloo khosravi
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
لطیف و زیبا بود سختیهای مهاجرت و فراز و نشیب زندگی رو خیلی ساده به تصویر کشیده صداها عالی بودن ممنون از کتابراه 🙏🏻✨
افسانه م
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
بسیار زیبا علاوه بر هیجان، دوره ایی تاریخی دراین داستان تعریف می‌شود که شدیدا شنونده را درگیر می‌کند.
دیانا حکیمیان
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
کتاب خیلی جالبی بود نمیدونم چه توصیفی باید راجبش بکنم. قشنگه
shima moghadam
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
چرا مهاجرت میکردن وقتی انقدر خطرناک بود همه چیزشونو از دست میدادن جالب بود
مژده بشیرزاده
۱۴۰۵/۰۱/۰۵
بد نبود ولی خیلی مجذوب کننده نبود
👋 سوالی دارید؟