نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جناح چهارم - بخش دوم - ربکا یاروس

فهیمه شهباز
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
کتاب خوبی است فصل یک به نظرم جذاب تر و چالش برانگیز تر از فصل دو ست فصل دو کمی احساسی تر و عاشقانه تراز فصل یک به هرحال در ژانر فانتزی کتاب پر کششی است
پروانه تاجی
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
باسلام و عرض ادب باید بگم که از شنیدن این داستان مهیج و جذاب و یک تیم گویندگان حرفه‌ای جای نظر اضافه‌ای نیست و سپاسگذارم از این کار عالی و منتظر جلد جدید هستم
Mhedi_F.N
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
بسیار عالی و لذت بخش بود هم می تونم بگم که داستان قوی بود و هم گویندگان حق مطلب رو عطا کردن. امیدوارم سریع تر بخش های بعدی رو هم منتشر کنند
Parnia
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
داستان و روند کتاب بنظزم جذاب بود و محیط گیرایی داشت. تیم گویندگان خیلی حرفه‌ای عمل کردن و به شخصه واقعا صداگذاری‌ها رو خیلی دوست داشتم. همگی خسته نباشید
امیر
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
بخش دوم از بخش اول هم جذاب‌تر بود کلا کار گروه مترجمین این کتاب فوق العاده بود، داستان جذاب و فوق العاده امیدوارم قسمت بعدی هم به زودی بیاد
راحله فتح الهی
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
بی نظیر. شاهکار. سوندترک ها، نقش آفرینی کرکترها، صداهای ویژه همگی فوق العاده بودن. از تمامی تیم سپاسگزارم که تجربه همچین کتابی رو چندین برابر جذاب تر کردند.
شبنم پهلوان
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
تا بحال از شنیدن یک کتاب اینقدر لذت نبرده بودم موضوع کتاب یک طرف و صدابازیگران بینظیر یک طرف
واقعا واقعا بیصبرانه منتظر بقیه‌ی کتاب هستم 🥹
Hadi
۱۴۰۴/۰۴/۱۳
خیلی دلم میخواد نظر مفصلی بزنم ولی نمی دونم آیا این رمان جلدهای دیگه ای داره واقعا تیم گویندگان یه طرف جذابیت داستان فوق العاده اصلا کم نظیر لذتشو ببرین
Sara
۱۴۰۴/۱۲/۲۹
خود کتاب و صوت خوب هستن ولی من با تصور اینکه این جلد دوم کتاب هستش خریداری کردم اما این ادامه جلد اول هستش که من قبلاً خونده بودم
اسماعیل محمدی
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
برای کسانی که تخیلی و فانتزی بخون هستند پیشنهاد میکنم، فقط کاش یه شربت معده برای وایولت سورنگیل میبردن، باهر اتفاقی معدش بهم می‌ریزه🥴🤢
سپیده صدیقی منش
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
یه کتاب هیجان انگیز که هر لحظه شما رو غافل گیر میکنه، برای من که خیلی جذاب بود، با سپاس از گروه گویندگان نشر صوتی نیک و اجرای فوق العاده شون
جواد کیانی صدر
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
واقعااا چرا یه داستان باید بتونه اینقدر جذاب باشه و من واقعا از این داستان لذت بردم همه هنرمندان صدا پیشه واقعا عالی بودن
نسترن قاسم پور
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
بسیار عالی مثل همیشه. صداهایی بینظیر و موسیقی‌هایی که مخاطب را در دل ماجرا و میان اژدهایان قرار میدهد. بسیار تجربه لذت بخشی بود.
Sha
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
من کلا اهل داستانای فانتزی نیستم ولی این لعنتی یه جوری تعلیق داره که خیلی خوشم میاد ازش در ضمن گوینده‌ها حرف ندارن. پیشنهاد میکنم
آریل خوش قامت
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عالی بود‌ ای کاش بخش سومم داشته باشه و بزودی بیاد همه چی از خود کتاب گرفته تا گویندگان محشر بودن👏
Shahin
۱۴۰۴/۱۲/۲۷
خیلی جذابه کاش کی بقیشو زود صوتی کننخیلی باحال بود دمتون گرم اصلا نمی شد ادامه ی داستان رو حدس زد
هدیه جبارزاد
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
وای خدای من چقدر این کتاب زیباست صدا پیشگی خارق العادست این کتاب رو گوش بدین بچه ها... این کتاب رو گوش بدین
ستایش اسمعیلی
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
خیلی قشنگ و عالی بود توصیه می کنم اگه قصد خوندن جناح رو دارید حتما کتاب صوتی شو گوش بدین فضایی که براتون می سازه محشره
محسن رستگار
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
واقعا کارتون بی نظیره
خواهشا قسمت سوم و چهارم رو زودتر منتشر کنید
بابت این‌کتاب حتی یک میلیون هم بدی بازم منصفانه است
Sanaz Es
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
بسیار لذت بردم. بخش دوم را به عنوان کتابی مستقل درنظر نگیرید. در حقیقت ادامه کتاب اول و تکمیل کننده آن است.
افسانه م
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
بی نهایت زیاد این رمان لطیف و درعین حال هیجان انگیز و پرچالش و دوست داشتم و گروه اجرا سنگ تمام گذاشتن، متشکرم.
روزبه شهبازی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
مهبد تو فوق العاده ای داستان هم عالیبه جای کتاب های موفقیت و... ازین کتاب ها کار کنید
H.z
۱۴۰۴/۰۳/۲۵
هرکسی که به داستانهای تخیلی علاقه داره واقعا میخکوبش میکنه
هیجان، ترس، اراده رو باهم تجربه میکنی
Aa
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
بسار عالی بود داستان اما ضعف کتابراه در نداشتن جلد سوم جناح چهارم بسیار مشهود بود
لیلا فلاح زاده
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
بهترین کتابی که ممکنه گوش داد، بهترین دوبلور ها اصلا عالی بود. خیلی ناراحتم تموم شد
Nima
۱۴۰۵/۰۱/۰۲
کتاب جالبی بود، داستان جالبی داشت و به خوبی اجرا شده بود گویندگان عالی بودند
منتظر جلد بعدی هستیم
راض
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
بینظیر بود ذره‌ای از هیجان ماجرا کم نشد تو بخش دوم. ممنون از کتابراه و تیم گویندگان عزیز
Niyousha torjani
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
تو این سبک رمان‌ها بهترین خودشه، هم اکادمیک هست هم اژدهاسواری داره هم عاشقانه هم تم هری پاتر😂
مرضیه اکبری
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
خیلییییییی خوب بود بعد از مدتها یه کتاب صوتی عالی با صدا پیشگانی که تورا جذب میکردند فوق‌العاده بود
شمیم محمدپور
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
هر چه از شاهکار بودن این اثر بگم کم گفتم تمام صداپیشگان عالی بودند انگار داری سریال میبینی
محمد احسان صلواتی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
کتاب علمی تخیلی جذابی هست ولی گاهی بیش از اندازه نویسنده در بیان احساسات شخصیت اصلی غلو میکند
nassim nikpour
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
منتظر جلد دو بودم... ممنونم
Negin
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
خیلی عالی بود ممنونم از تیم گویندگی. امیدوارم ادامش و هم بزارین
mohammadrezahadidi8677
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
جز اینکه بگم که یه شاهکار بود چیز دیگه ای به ذهنم نمی آد خسته نباشید
تینا رفیعی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
این بخش هم مثل قبلی خیلی خوب بود و فصل‌های آخر یه طور دیگه‌ای قشنگ بود
غزال b
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
این کتاب شگفت انگیز زیباست و اجرای گویندگان هم محشر بود ممنونم
niloo th
۱۴۰۴/۱۰/۲۹
انگار در حال تماشای یک فیلم ۲ قسمتی خیلی خفن بودم مرسی از کتابراه
mojgan asadi
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
فوق العاده بود منتظر جلد بعدی هستم تیم نشر صوتی نیک عالی عمل کرده ممنون
فرناز فرید
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
ترجمه عالی. گوینده‌ها هم عالی بودن. خود کتاب هم جذاب. مرسی
Sara
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
صدا گذاریش که خوب بود.. ولی دیگه زیدنو خیلی ریلکس اجرا کرده بودن
سحر کمال
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
بینظیر عالی ترکیب آقای شاطری پور و خانم روحی، بی نظیره
علی پارساپور
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
بی صبرانه منتظر بخش بعدی‌اش می‌مانم
تا اینجا که پر از شگفتی بود
baharbadrikoohi
۱۴۰۴/۰۳/۲۸
داستان بسیار خوبی داشت‌. و صداگذاری‌ها قوی.
امیر ایرانگرد
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
همینقدر بگویم، دستانی زیبا، و راویانی باصدای دلنشین...
اتیه مرادی
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
کاش بازم سورن پادکست‌های صوتی رو صحبت بکنه
نیلوفر نیکوئی
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
خیلی جذاب بود، کاش کتاب بعدیش زودتر بیاد!!!
کاربر homayoun
۱۴۰۴/۱۲/۱۹
با تشکر از کتابراه لذت بردم و موسیقی هم عالی بود
زهرا ایرانمنش
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
کتاب خوبی بود فقط کاش جلد بعدیش زودتر صوتی میشد
سارای محمدی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
بسیار هیجان انگیز با صدا پیشه گی عالی و بی نقص ❤️
احسان صیاد
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
خوبه ب جز‌ی جاهاییش ک الکی صحبت‌ها رو کش میده
<< 1 2 3 >>
👋 سوالی دارید؟