نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هامون و دریا - عباس جهانگیریان

شهلا سادات حسینی
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
داستان شیرین و دلچسبی بود وتا اخر مخاطب را با خود همراه میکرد
zahra
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
داستان زیبا و دلنشین بود و صدای نویسنده این داستان رو بسیار گوشنواز کرده بود.
فرحناز امیاد
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
کتاب همان و دریا کتاب قشنگیه؟ کتابی که پسر نمی‌تونی عشقشو به دختر بگه؟
معصومه
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
عاشقانه‌ای در حال و هوای روستاهای کویری.
A.r
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
داستان و خوانش آن هردو راپسندیدم. عالی عالی
Fatemeh Karami
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
صدای دو تار و اواز خوندنش خیلی قشنگ‌ بود
70Rahafadaei
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
خوب بود.. فقط کاش از چند راوی استفاده میشد
اکبر اسعدی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
شاید اگه متنی بود، آنقدر تاثیر گذار نبود.
رومینا محمدزاده
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
کتاب خوبی بود مرسی از نویسنده و کتابراه🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Elham Esmaeilpour
۱۴۰۴/۰۵/۱۰
داستان زیبایی بود. با موسیقی پس‌زمینه دلنشین‌تر هم شد.
رقیه بحرینی
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
خیلی داستان کلیشه‌ای و پیش پا افتاده‌ای بود
Nazanin Momeni
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
داستان نسبتا خوبی بود با تشکر از کتابراه
شادیه بنی اسد
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
داستانی زیباو دوست داشتنی از عاشقانه‌های فرزندان کویر
Ali.S
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
داستان خاصی نداشت نپسندیدم
محبوبع
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
خیلی زیباست خیلییی البته به سلیقه من
shayan sh
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
با اصالت، گوشنواز، زیبا
فرشته ش
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
یک داستان کوتاه و عاشقانه ایرانی
سوفیا رضایی
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
راوی عالی بود داستان عاشقانه‌ی کویر بود
مونا بوریایی
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
خوب بود‌ی عاشقانه ساده و زیبا
ثنا سالاری
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
داستان ساده و دلنشینی داشت.
هنگامه هاشمی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
قشنگ بود دوست داشتم
ayna keshavarz
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
زیبا اصیل و دلنشین
سعید سعیدی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
کتاب خیلی قشنگ بود
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟