نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آبنبات لیمویی - مهرداد صدقی

امیر خوینی
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
موضوع داستان حال آدم رو خوب میکنه و کمی از خستگیهای ذهنی رو کم می‌کنه هر چند تم خنده‌اش از سایر آبنباتها کمتر ولی تم احساسی‌اش خیلی بیشتر است. در مجموع داستان رو دوست دارم.
مهرنوش
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
هروقت که دیگه هیچ چیزی خوشحالم نکنه آبنباتا حالم رو خوب می‌کنه 🍀🥹❤️هر کدوم از کتاب هارو ۱۰ بار گوش دادم و دوست دارم باز هم گوش کنم تنها مشکل صوتی نشدن آبنبات پسته‌ای هست🙁
Monir Naghikhani
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
چون نمی‌دونستم کدوم جلد اول و کدوم دوم و سوم است مجبور شدم از اول بخونم البته لذت هم بردم، خاطراتی هم شیرین و هم تلخ. نوشتار خوب و روایت جناب مظلومی بسیار هماهنگ بود سپاس
Shokoofe Arefi
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
برای من سری کتاب‌های اقای صدقی بسان ماشین زمانی است که مرا به دوران خوش کودکی و نوجوانی میبرد و تداعی کننده خاطرات خوب و بد آن دوران است و این لذت بخشه خیلی لذت بخش
Farhad
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
یکی لز کتابهای خوب کمدی بود مخصوصا با گویندگی عالی استاد عزیزمون فکر نمی‌کنم بهتر از اقای مظلومی می‌تونستن در این کتاب هنر نمایی کنن فقط کاش کتاب آبنبات پسته‌ای هم صوتی می‌شد
علی حیدری
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
کتاب صوتی آبنبات لیمویی بسیار عالی هست این کتاب با داستان زیبا و متنی شیوا و روان به همراه خواندن هنرمندانه صدای ماندگار جناب میر طاهر مظلومی را به همه پیشنهاد میدهم
فاطمه اسدی
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
کل مجموعه آبنبات‌های آقای صدقی بی نظیر هستند هر کدوم رو دست کم دو بار خوندم و به همه توصیه میکنم مخصوصا برای گذروندن اوقات خوش کنار خانواده😊حین خونه تکونی، سفر و...
پارسا رحیمی
۱۴۰۳/۱۲/۲۸
امیدوارم این مجموعه ادامه دار باشه و این پایان مجموعه آبنبات‌ها نباشه بهترین رمانی هست تا حالا خوندم مخصوصا اگه با صدای آقای مظلومی خونده بشه
غزال ایلخانی‌زاده
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
ای کاش این داستان تا ابد ادامه داشت. داستان عالی بود مخصوصا برای من که دهه شصتی هستم، شخصیت پردازی ها بینظیر و اجرای راوی باعث لذت چندین برابر شد.
رویا سلیمی
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
وای دلم تنگ میشه 🥲برای محسن و خانوادش ممنون از آقای مظلومی ممنون از اقای صدقی کیف کردیم از شنیدن مجموعه آبنبات حیف که تموم شد 🫶ممنون عالی بود 🌸
مریم زینی نژاد
۱۴۰۴/۱۰/۱۹
تو آبنبات لیمویی تکلیف خیلی چیزا روشن میشه و خیلی ناراحت بودم که آقای صدقی گفتن جلد آخر آبنباتهاست ولی شنیدم آبنبات زعفرانی را در حال نگارش دارن
مهسا دودانگه
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
خیلی قشنگ و عالی بود من همه کتابهای آبنبات رو گوش دادم عاشق این کتابهای قشنگ شدم بخصوص با صدای میرطاهر مظلومی که عالی بود واقعا خیلی خنده دار و بامزه بود
ماندانا ناظمی
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
از سری کتابهای آبنبات خوشم میاد و به محض چاپ فوری می‌خرمش ولی به نظر من داستان‌ها رفته رفته آبکی تر داره میشه و داستان‌های اولیه شیرینی و جذابیت بیشتری داشتند
maryam arab
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
همه‌ی اب نبات‌ها را گوش کردم راوی بسیار با مهارت هستند، دستمریزاد.
ولی این ابنبات مثل بقیه‌ی آب نبات‌ها نبود و خسته کننده بود. ابنبات‌ها عالی هستند
سیمین مستفشار
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
خیلی خیلی ممنونم از کتابراه از آقای میرطاهر عزیز که این کتاب زیبا رو با صدای زیباشون خوندنکتابهای ابنباتهارو همه دهه ۶۰ها باید بخونن و لذت ببرن
مریم احمدی
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
خیلی کتاب بامزه و قشنگی بود آقای مظلومی کتاب رو خیلی جذاب تر کرده بودن یه خس نوستالژی و سادگی داشت ضمن اینکه کلی هم میخندید
محسن اط
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
نه به زیبایی آبنبات‌های قبلی ولی قشنگ بود. دلمون برا شخصیتهای داستان تنگ میشه کاش بزرگ نمیشدن. کاش... اینقدر دنیا بی ربط بی خود نمیشد.
Kakhara2750@gmail.com
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
سلام بنظرم خوب بود ولی یک مقدار طنز داستان کم شده بود و اگر مختصری به سرگذشت بعضی از عوامل دیگر داستان می‌پرداخت بهتر بود
Fatemeh Davari
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
خیلی زیباست کتاب‌های مهرداد صدقی بی نظیره با اجرای میرطاهر مظلومی همه مجموعه کتاب‌های این سری را دوست دارم آبنبات هل دار و آبنبات دارچینی
ویدا مقدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
مجموعه‌های این کتاب از وقتی راوی با تغییر لحجه و لحن، خوانش کرده خیلی گیرا شده. مخصوصا برای رده سنی ما که هم زمان با محسن هست.
نازنین
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
این مجموعه به خصوص با هنرمندی جناب مظلومی و قلم طناز آقای صدقی ارزش چندین بار شنیدن داره من خیلی کل این مجموعه رو دوست دارم
مامان کیان و کمند
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
حیفم اومد که کتاب تموم شد آبنبات هل داردارچینی نارگیلیو لیمویی جای پسته ای خالیه و حیف که دیروز تموم شد
مروارید کرمانی
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
حیف و صد حیف که این مجموعه داستان تموم شد
قطعا بازهم گوش میدم تا همیشه لذت لحظه‌های شیرینش تو ذهنم بمونه
انیس پاکنهاد
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
تمام کتاب‌های این مجموعه را خواندم و واقعا یکی از شیرین‌ترین تجربه‌های من بود که میتونم بارها بارها تکرارشون کنم.
کورش واصفی
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
مجموعا خوب بود. واقعا جلد اول از مجموعه و نوجوانی محسن جذاب تر بود. خوانش آقای مظلومی هم که همیشه خوبه.
معصومه مکی آبادی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
کل مجموعه کتاب آبنبات ها خوب، قشنگ و لذت بخش هستند. راوی هم مثل همیشه عالی است. البته به نظرم آبنباتهای قبلی بهتر بودن.
فرناز عزیز جنتی
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
واقعا این مجموعه ابنبات‌ها بی نظیرن مخصوصا با صدای اقای مظلومی من امیدوارم این مجموعه ادامه دار باشد
pershang bahramzadeh
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
تمام آبنبات‌ها جالب بودن. مخصوصا با صدای آقای مظلومی. ولی به نظر من ابنبات لیمویی از همه با مزه تر بود.
الهام
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
بسیار عالی و خیلی لذت بردم از خوندن تمام قسمتهاش و مثل سری‌های قبلی کلی خندیدم و قطعا برای آبنبات‌ها دلتنگ میشم
ساناز حاجی نژاد
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
از هنرمندی آقای مظلومی همین بس که اینهمه تیپ و شخصیت رو در آن واحد میتونن روایت کنن و لذت ببری از اینهمه هنر
علی رضا قطبی
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
خیلی خوب بود به نظرمن از لحاظ طنز از سری‌های قبل بهتر شده بود به خلاف بعضی ‌کتاب‌ها که قسمت‌های بعدی‌شان افت میکنه
هدیه رشید
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
تمام آبنباتها یکی از یکی شیرین تر و زیبا تر بودن عالیترین خوانش و نگارش👌👌🥰فقط ایکاش آبنبات پسته‌ای هم صوتی بشود
h s
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
مثل سری‌های قبل عالی، بسیار حال خوب کن، صدا پیشگی استاد میر طاهر مظلومی لذت شنیدن را دو چندان کرده است.
Maral
۱۴۰۳/۱۲/۲۸
چقد منتظر بودم🥺واقعا صدای اقای مظلومی برای این کتاب فوق العادست ممنونم ازتون🙏🏼🌹
شقایق شفیع پور
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
کتاب اول از همه جذاب تر بود. اما قلم آقای صدقی و خوانش آقای مظلومی بسیار ستودنیه.
مژده mozhi
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
عالی بودعالی ممنون از آقای صدقی عزیز وآفرین بر این همه استعدادو بیان شیرین ممنون ازگروه گویندگان
Sara Sharifi
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
پیشنهاد میکنم خانوادگی گوش کنید از ۹۹ درصد سریال‌های عالی سرگرم کننده تر و جذاب تره
Leila
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
کل کتابای آبنبات رو گوش دادم. عالین همشون🫴🏻😍
ترکیب اقای مهرداد صدقی و میرطاهر مظلوعی بهترینه❤️
مهناز رضاقلی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
بین این همه اخبار بد و حال بد واقعا شنیدن یه پایان خوب میتونست حالم و خوب کنه
دستمریزاد
Zahra Salehi
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
خدا نویسنده و تیم صوتی کننده کتاب‌های آبنیات‌ها را خیر بده که دل ما را شاد کردند
hadiseh rasouli
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
بی نظیر این کتاب با صدای دلنشین آقای مظلومی جذابیتش دو چندان شده. مرسی از همه ی عزیزان
رضا عباسپور
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
سلام ودرود به آقای صدقی و آقای مظلومی عالی بود. عالی بود هرکی این کتاب را گوش نده عمرش به فنا رفته
عرفان ریاحی
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
عجب سالی بشه امسال با طعم آبنبات لیمویی🍭🍫
عالیه مخصوصا با قلم طنز مهرداد صدقی
sajjad naderi
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
کتاب هر از نظر فنی و هم داستان بسیار جذاب هست نثر طنزش بی نظیره 👍👍
amin naghibi
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
من از نسخه اول این کتاب خوندم تا این کتاب که جلد نهاییشه خیلی لذت بردم دمت گرم
هدیه رنجبر
۱۴۰۵/۰۱/۰۱
سری کتابهای آبنات‌ها با شخصیت عالی محسن بینظیر هستن. خیلی خیلی دوستش دارم
R.Rmz
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
تو هر شرایطی آبنبات‌ها رو گوش میدم منو می‌بره به جهان خودش و غرق تو داستان میشم
فرزاد گوهری
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
عالی بود. بسیار خندیدم. گوینده در جذابیت کتاب بسیار نقش داشت
bahar .n
۱۴۰۴/۱۰/۲۱
مثه همیشه عالی. درجه یک. وشیرین.. من افسردگی گرفتم بعد تموم شدن آبنبات ها
پریسا صمدی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
طبق تمام کتابای ابنباتی، عالی میرطاهر عالی تر🤞🏼
<< 1 2 3 >>
👋 سوالی دارید؟