جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان ایرانی
›
داستان کوتاه ایرانی
›
کتاب صوتی نامه به کودکی که زاده شد
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نامه به کودکی که زاده شد - آمنه موسایی
آمنه موسایی
،
اکرم دهقان
خانه داستان چوک
دسته:
داستان کوتاه ایرانی
کتاب صوتی
3.7
196 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
احمدایمانی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
0
کتاب صوتی جذابیت خوبی دارد و شخصیت های درهم تنیده دارد و مشخص کردن نقش هر یک از آن ها کار سختی می باشد.
Afrasyab Roshan
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
0
0
داستانی رمانتیک و بغض آلود میشه قشنگ فهمید ولمس کرد که زندگی رو باید در لحظه زندگی کرد انگار که امروز روز آخرست
saba
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
0
0
داستانی با پایان غم انگیز
بنظرمن اگر مانتی از ابراهیم طلاق میگرفت وبا علی زندگی میکرد داستانش خیلی قشنگ میشد
Reyhane
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
0
0
با نهایت احترام، صدای اون کسی که داستان رو میخونه اصلا دلنشین نبود و بیشتر اذیت کننده بود منکه نتونستم گوش بدم
Sariy
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
0
0
اونقدری خوب نبود که بگم وایی عالی بود و اینا ولی متن روونی داشت پیشدر باهاش ارتباط گرفت
Salah Saedi
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
2
0
داستان جالبی بود میتونست برای مانتی خوب تمام شود لااقل زندگیش رو ادامه میداد
پریسا
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
0
0
افتضاح بود اصلا خوشم نیومد صدای راویها مخصوصا ابراهیم و علی افتضاح بود
علی فاطمی پور
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
0
0
رمانی نسبتا خام بود نویسنده میتوانست شور و هیجان بیشتر خلق کند
محمد شورگشتی
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
0
0
کتابهای صوتی شما خیلی باکیفیتی و ممنون از گذاشتن کتابهای خوب
نرگس فتح الهی درخشان
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
0
0
خیلی کتاب خوبی بود دلم میخواد اگه وقت کردم یک بار دیگه گوش بدم
رها
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
1
0
کتاب خوبی هستش داستان رو به خوبی جلو میبره و از نظر نویسندگی ضعفی نداره
FATIMA
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
1
0
چیزی که از داستان توقع داشتم نبود اما خب از نظر داستانی، متفاوت بود
شهین شهبازی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
1
1
عالی بود ولی کاش پایانش کمی شاد بود و اسمش اون زن کاش چیز دیگهای بود.
Bahar Noori
۱۴۰۴/۱۰/۲۱
0
0
داستان جالب و گیرا و متناسب با زمانه خودمون بود
خانم تارتار
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
0
0
لذت نبردم. ذهن رو آشفته میکنه. نتیجه گیری خوبی نداشت.
فرشید مظفری زاد
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
0
0
این داستان ابتدا خوب شروع ولی پایان خوبی نداشت.
باتشکر
Fahime Torabi
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
0
0
خیلی خوشم نیامد ولی برای یکبار شنیدن خوب بود.
ممم
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
1
0
راوی افتضاح. سه دقیقه اول رو فقط تونستم گوش بدم
فاطمه فراهانی
۱۴۰۴/۰۳/۲۹
0
0
داستان جالب و متفاوتی بود خیلی خوشم اومد👍
بالا زاده
۱۴۰۴/۰۳/۲۵
0
0
کتابی پر محتوا و عمیق که با خواندش خیلی لذت بردم.
نوروزی
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
3
0
کتاب بد نیست اما گویندهها افتضاحن.
طیبه اسحقی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
2
1
عالی ولی اسم اسماعیل نفهمیدم ممکن کسی توضیح بده🙏
معصومه السادات حسینی
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
0
0
خوب بود هم داستان هم گوینده داستان
گل بهار آل بوسویلم
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
0
0
کتاب قابل تقدیری هست
delsa mh92
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
0
0
کتاب خوب و باموضوع جالبیه
امید عابدینی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
0
0
سلام خیلی قشنگ بود مردم از غصه 😔
محمد سرفراز
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
0
0
کتاب قشنگی بود و من دوستش داشتم
یوسف رحمانی
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
0
0
جالب بود ممنون از شما
هانیه حیدرنژاد
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
0
0
سلام، اصلاکتابی جذاب نبود
فروغ سید علیان
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
0
0
کاش راوی مرد بهتر میبود
سپیده سیفی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
0
0
کتابی پر معنا و پر مخاطب بود
پریناز آقایی
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
0
0
خیلی دلگیر بود ولی دوسش داشتم
سامیار وکیلی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
0
0
عالی اموزنده بود واقعا ممنون
سحر آجورلو
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
0
0
خوب بود ممنونمم جالب بود
سمیه رییسی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
0
0
خیلی قشنگه بود هم محتوای کتاب
خدیجه عبدالملکی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
0
0
بد نبود اما جای کار زیاد داره
مهتاب ربانی
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
0
0
خیلی پیش پا افتاده و ساده انگارانه بود
یگانه علی مددی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
0
0
بسیار داستان زیبایی بود
من که خوشم اومد
تینا
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
0
0
کتاب بدی نیست میتونه سرگرمتون کنه
محمد
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
0
0
صدا ضعیف بود با تشکر
مهناز فتحی
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
0
0
خوب بود پسندیدم یکم رویایی بود
atefe kh
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
1
0
راوی بسیار ضعیف بود و دوست نداشتم
پریسا کریمی
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
1
0
پیشنهاد میدم گوش بدین
زینب
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
0
0
سلام
داستان جالبی بود
علیرضاآذرکش
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
2
0
کتاب بدی نیست خوبه
نرگس
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
1
0
بسیارعالی کامل وقشنگ بود
سارا
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
1
2
فقط اسمش مرا جذب کرد
نگار باقری
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
0
0
جالب بود وآموزنده
نازنین
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
0
0
کتاب فوقالعاده بود
Hadis
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
0
0
خوشم امد جالب بود
<<
1
2
3
>>
👋 سوالی دارید؟