نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خداوند الموت - پل آمیر

محمود فریدونی
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این کتاب رو من قبلاً خونده بودم ولی کتاب صوتی هم جذابیت خودش رو داره به علاقمندان کتاب‌های تاریخی پیشنهاد خواندن آن را میکنم
محمد پارسایی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
از بعد اسلام تمام اقوام و گروهای ایرانی فقط و هدفشون سه چیز بوده اونم آبادی ایران قبل از اسلام و نگهداری از ارزش‌های ایرانی و زبان پارسی.
HAMECHI ML
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
برای درک بهتر چرایی و چگونگی تغییرات کلان در جامعه بهتره بفهمیم حسن صباح که بود و به چه می‌اندیشید و دیدگاه او چگونه هنوز هم احساس میشه
Zhila
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
سلام واقعا کتاب جالبی بود من خیلی چیزها رو نمیدونستم مثل دین اسماعیلیه خیلی تعریف این کتاب و شنیدم منم به همه پیشنهادش و میدم
حسین حیدری پاشاکی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
کتابی بسیار جالب و خواندنی. قبلش تصورم از حسن صباح مبهم بود ولی با این کتاب متوجه وطن پرستی و ایرانیت میشوید. صدای گوینده گرم و عالی.
هادی نورجمالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
کتاب خوبی بود و باید بگم ایکاش همگی از تاریخمون باخبر بودیم و امیدوارم کتاب‌های بیشتری در مورد تاریخ ایران و ایرانی بتونم بخونم
لیلا جورابلو
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
من این کتاب را خوانده‌ام و بسیار لذت بردم. اینبار کتاب صوتی را خریداری کردم تا از شنیدنش به همره پسرم لذتش را چندین برابر حس کنیم.
علی لوافیان
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
کتابی که با جزییات فرقه‌ی اسماعیلیان رو معرفی میکنه ولی اینکه این اطلاعات ریز چقدر میتونه مورد اعتماد باشه جای سوال داره
محمد طاها علی زاده
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
سلام؛ احساس نیکو بر ما بالاترین ارزشی است که از کتاب خداوند الموت بر ما حاصل شد؛ الحمدلله و سپاس از شما...
fereshte eftekhari
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
خیلی خوب بود شاید کمی تخیلی باشه بعضی قسمتها اما به هر حال قسمتی از تاریخ هست. اما صدا گذاری و خوانش عالی بود
محمد رحیمی
۱۴۰۴/۰۷/۰۳
مثل همه کتابهای ذبیع‌الله منصوری، تاریخ به روایت داستان،
من دوستش دارم علی‌رغم همه انتقادات، برام جذابه
پژمان عرفان منش
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
داستان معروف، با تمام زمامداران زمانه میشه تطبیق داد و گویندگی بسیار جذاب و خلاصه پر از کشمکش و هیجان.
shahram fazel
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
تاریخ همیشه جالب و سرگرم کننده و عبرت آموز و تعجب برانگیز و جذاب بوده، این بخش از تاریخ هم همینطور، 🙏
Salman Jalilvan
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
این کتاب من ده سال پیش خودم.. یکی از بهترین کتابهای هستش که تا باحال خوندم فوق العاده بود
Sahar Saha
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
سلام. به نظرم کتاب بسیار ارزشمندی است چون بخش مهمی از تاریخ ایران را بیان میکند
لاله صادقی
۱۴۰۵/۰۱/۰۳
کتاب عالی بود صدای گوینده عالی لحن درست و زیبا. به نظرم هر ایرانی باید این کتاب را مطالعه کنه.
ز امین
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
کتاب خیلی جالبی بود، توصیه می‌کنم حتماً گوش کنید. هم قلم توانایی داشته و هم خوانش گوشنواز بوده
Sara Sharifi
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
از جمله کتاب‌هایی هست که یه سری واقعیت‌های تاریخی رو به درستی بیان میکنه شنیدنش لذت بخش بود
محسن سلطانی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
سلام به نظر من کتاب بسیار عالی بدون تعصب نویسنده برای من خیلی مفید و آموزنده بود.
محمدامین عرب
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
کتابی فوق العاده با درس‌هایی پنهانی که صدای رسا و روان جناب صفری شنیده شدنش را دو چندان میکند
علی رستمی
۱۴۰۵/۰۱/۰۲
چرت و پرت محض. الکی وقتتونو تلف نکنید. مگر اینکه خیلی خیلی خیلی بیکار باشید
علیرضا
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
واقعا خیلی عالی بود اینهمه کتاب خوندم و شنیدم هیچکدوم به زیبایی این نبود
هیلدا
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
فصل دهم هستم روایت و صدای عالی و مباحث تاریخی با نگارش جذابی هست
محمد شجاعی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
این کتاب یه سری حقایق و غرور نسبت به گذشته کشور عزیزمون به خواننده میده
Fatima
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
خیلی عالی بود حالا نمیدونم چقد تحریف شدست ولی درکل کتاب جذابی بود
داریوش مسلمی
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
عالی بود از گوش گرفتن کتاب لذت بردممخصوصا با صدای دلنشین آقای صفری
سعید شریفی
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
کتاب خوب و کاملی بود ارزش خواندن دارد و برای اگاهی از تاریخ ایران عالیه
امیرحسین
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
بیان شیوا و روایت بسیار جذاب.
خسته‌نباشید به تیم صدابرداری و راوی عزیز.
محمود نوروزی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
خیلی خیلی جالب بود واقعا هیجان داشت ممنونم از گوینده‌ی خوبتون
D_ali:R
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
کتابهای ذبیح اله منصوری تعداد زیادی از فارسی زبانان را کتابخوان نمود، روحش شاد
Zara J
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
کاش تمام تاریخ رو با روایت شادروان منصوری و به صورت صوتی گوش می‌دادیم
Reza
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
مهم نیست چقدر صحت تاریخی داره برای من که جذاب بود
کاملیا نبى زاده
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
کتاب فوق العاده عالیه به همه پیشنهاد می‌کنم
رامین صیرفی فر
۱۴۰۴/۰۹/۳۰
یک کتاب جذاب و پرکشش... خوشبختانه خوانش کتاب هم عالی بود.
پارسا شادکام
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
بینهایت لذت بردم و هرلحظه بی تاب شنیدن بقیه داستان بودم
Hamid50
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
دیدگاه پل آمیر و اسناد تاریخی‌اش از موضوع چندان دقیق نیست.
س.ح
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
خوانش و صدای عالی و البته کتاب با ارزش. سپاسگزارم
رویا روضاتیان
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
هم خوانش و هم محتوا عالی بود و بسیار بر دانشم افزود
زهرا درویش
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
عالی بود، کتابی بود که به همه پیشنهاد میکنم بخونند
Sheyda bavarhazh
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
هنوز گوش ندادم تا دیدم اقای سلطان زاده روایت کردن خریدم
سجاد رضائی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
سلام. یکی از بی نظیر‌ترین کتاب‌هایی هست که تا به حال خوندم.
ard ardd
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
بر هر کسی واجب است بخواند یا حداقل گوش کند
علی دبستانی
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
با عرض سلام خدمت دوستان عزیز کتابی بسیار پرمفهوم وعالی
🦋Papillon
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
کتاب بسیارخوبی بود خیلی خوب همه چیزو توضیح داده بود
احسان زارعی
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
اطلاعات تاریخی باارزشی دارد ولی صحت آن‌ها در ابهام است.
mohsen bourbour
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
عالیه اصلاً نمیشه کنارش گذاشت باید تا آخر خوند
زهره حیدری
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
خیلی از قسمت‌ها سانسور شده بود
Zahra
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
. فوق العاده و روایت شیرین راوی
م.و.
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
عاشق آثار ذبیح الله منصوری ام.
mina bd
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
عالی و جذاب بود خیلی عالی بود
<< 1 2 3 >>
👋 سوالی دارید؟