نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زنی در حاشیه روزنامه - شبنم بزرگی

Magnolia RP
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
اینکه راوی با همون لهجه کتاب رو میخوند، داستان رو خیلی لذت بخش تر میکرد.
مسیحا
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
داستان در عین سادگی بسیار دلچسب بود مخصوصا با لهجه زیبای گوینده
مبینا دلاورى
۱۴۰۴/۱۱/۲۴
بینظیره برای من که عاشق داستان و رمان اجتماعی هستم
خوانش عالی قلم نویسنده عالی…
ریحانه رازقی نیا
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
روایت جالبی داشت، غم انگیز بود یه کم البته، اما برای من جالب بود.
هدی رجایی
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
داستان این کتاب روایتی واقعی از زندگی زنان ایرانی در گذشته و شاید اکنون هست.
انا ایمانی
۱۴۰۴/۱۰/۲۱
چقدر گویش راوی متناسب با فضا بود داستان حس خوبی منتقل میکرد البته پایانش...
Shirin Sharifi
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
داستانی اجتماعی به زبانی ساده، با لهجه گیبانی و شیرین، لذت بردم
فاطمه باقری
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
روایتی شیرین و دلچسب از سرسبزی گیلان تا تاریخ تهران در دهه ۳۰.
رویا اکبری
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
خیلی رمان زیبایی بود و گوینده صدا و لهجه‌ی قشنگی داشت
الهام طاهریان
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
داستانش جالب بود اجرای خوبی هم داشت فقط خیلی غمگین بود
غزال ایلخانی‌زاده
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
چقدر ساده و دلچسب بود این داستان و خوانش هم عالی بود...
parnian narani
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
بنظرم خیلی شیرین بود مخصوصا با صدا و لهجه کته
نسرین لشگری
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
من عاشق لهجه شون شدم
حامد اصغری
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
حتما پیشنهاد میشه که گوش بدین
Sh
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
زیاد جالب نبود البته از نظر من
آهو رها
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
بسیار ساده، دوست داشتنی و جذاب
شیوا محمدیان
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
کوتاه و جاندار 👌🏻
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟