نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی افسانه کاریزما - اولیویا فاکس کابان

رومینا
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
واقعا کتابی بود که ارزش وقت گذاشتن داشت👌
ژاله رفیعی
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
کتاب خوبیه خوندنش لازم اما صدای خواننده آدم روبه خواب میبرد
مرجان جم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
متوسط بود بنظرم خیلی فیک و غیر واقعی بود
گلسا نوری
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
بهترین کتابی که میتونید اعتماد به نفستان رو افزایش بدید
علیرضا نعیمی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
خیلی خوبه واقعا عالی خیلی به رشد شخصی کمک میکنه
سعید اصغری
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
یکم غیر واقعی به نظر میرسه یا حداقل اروپایی فکر میکنه
علی عرب نژاد
۱۴۰۴/۰۴/۱۳
ترکیبی از یک سری بدیهیات و یک سری فرضیات!
علی عزت
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
کتاب مفید است برای کسانی که می‌خواهند کاریزماتیک باشند
سلیم مهدیپور
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
کتاب مفید و جلبی بود درک بالایی واسه فهمیدنش لازمه
مهرناز شمس
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
شاید اگر کتاب رو خریده بودم بیشتر برام قابل استفاده بود
خدیجه غفاری زاده
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
کتاب عالی هست توصیه میکنم حتما مطالعه کنید
محمد
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
کتاب کار آمدی هست مخصوصا برای افراد خجالتی
رز صیادی
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
بهرین کتابی بوده که خوندم و نکات خیلی خوبیم آموزش میده
بهار بهمن
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
از نظر من جالب نبود همون در حد افسانه هست
Mysam
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
کتاب بسیار کاربردی واساسی نوشته شده است.
بهنام نوری
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
کتاب مفیدی هست ولی نتونستم باهاش ارتباط بگیرم
مهدیه امامی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
مفید بود راهکارهای کاربردی ارائه میده
Ali
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
خوب بود. ولی از گوینده زیاد خوشم نیومد
معصومه رجبی
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
هر کتاب ارزش یک بار خواندن را دارد
slimshadi
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
به نظرم کتاب خیلی کاربردی و مفیدی بود
Ehsan Khoshnoud
۱۴۰۴/۱۲/۱۰
یکی از کاربردیترین کتابهای که باید خوند
پویا
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
گوینده کتاب افتضاحه ادم خوابش میگیره
آناهیتا بهداروند
۱۴۰۴/۱۰/۲۲
جالبه ارزش شنیدن داشت
امیرعلی
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
توصیه میکنم گوش کنید
Fatemeh Sepahi
۱۴۰۴/۰۸/۰۸
واقعا تاثیرگذار بود.
وحید ملکی
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
بسیار روش‌های مناسبی را توضیح می‌دهد
ایلیامعظمی گودرزی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
هرکس امتحانش کنه جوابه 100
مصطفی امیری
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
من که واقعا خیلی خوشم امد
پریسا اردلان
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
برای من خیلی عالی بود
علیرضا فرجلو
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
محتوا و گوینده عالی بود و استفاده کردم.
ماهور نوروزی
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
خوب و عالی بود حاوی نکات کاربردی و عالی
بهنام
۱۴۰۴/۰۱/۰۶
من نتونستم بازخورد خوبی بگیرم
مریم شیرازی
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
امروز تهیه کردم تا اینجا عالی بود👌
shayan
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
خیلی خوبه چیزای زیادی ازش یاد گرفتم
سمیه کریمی
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
بسیار کتاب مفید و از هر نظر عالی بود
سمیراراسخی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
عالی بود بنظرم گوشش کنید
سامان آزادبخت
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
اصلاخوشم نیومد کتاب زرد
پریسا حیدری
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
این کتابی هست که هر کسی نیاز داره بخونه
مهزیار
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
بسیار عالی نکات خوبی رو یادآوری کرد
Rahimiwafa
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
مثل همیشه عالی و موفق باشید
معین باریکزهی
۱۴۰۳/۰۹/۰۹
بد نیس خیلی هم خوب نیس
Salehi
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
کتاب مناسبی ست برای جامعه امروز
محمد صادقی
۱۴۰۳/۰۹/۰۱
کتاب کامل و عالی بسیار کارآمد
رسول برجی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
عالی پیشنهاد میکنم
جمال الدین روحی پور
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
خوب و کاربردی بود
Navid
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
واقعاً محشره عالیه
رضا شاه
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
خوبه اما کامل نیست
مهنا
۱۴۰۳/۰۹/۱۵
خودشناسی فوق‌العاده
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟