نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اینجا همه دروغ می‌گویند - شاری لاپنا

Shima
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
داستان جالبیه و هیجان انگیزه کلا مخاطب رو به دنبال خودش میکشه و جالب به مشکلات روانی بچه‌ها اشاره ولی پایان داستان کمی قابل حدس هستش و خیلی پایان جالبی نداشته ممنون از کتابراه
امیر
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
کتاب در حالت کلی خوب بود ولی نقدی که به نویسنده وارد است این است که با اینکه داستان رو خوب شروع کرده ولی تقریبا تا مفهوم و گنگ تمام کرده که ممکن است لذت خواندن این کتاب را بکاهد
بابک جان
۱۴۰۴/۰۱/۲۹
سلام و درود به دوست بسیار عزیزم کتابراه عزیز. مثل همیشه فدایی داری بووووس. بنظر من نویسنده خانم عزیزما واقعا لیاقت نویسنده بین المللی بودن و داره. نویسنده ء بزرگ عصر ما
محمد داودی فر
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
داستان کتاب را اسپویل نمیکنم، ولی برای کسانی که اهل ژانر رمان جنایی و معمایی هستند، شنیدن این کتاب را توصیه میکنم، ضمن آنکه صدا پیشگان بسیار هنرمندانه اجرا نمودند
tokhs_divoneh
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
خوشم نیومد میتونست یه کتاب داستانی باحاله معمولی باشه اما اونقدر یجوری بود که فقط گوش میدادم تهش چی میشه که آخرشم... خیلی توضیح میده کتاب چخبره
ali seraj
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
آخرش کاملا مشخص نشد چی شد و مبهم بود‌. روند داستان هم بیشتر از اینکه هیجان داشته باشه یه اضطراب بدی به آدم منتقل میکنه یجوری فضای تیره و نا امید کننده‌ای داره
Zahra Absn
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
اگر به رمان های پلیسی علاقه دارید این کتاب با گویندگی فوق العاده عالی میتونه پیشنهاد خوبی برای شما باشه به خصوص پایانش واقعا جذاب و راضی کننده بود
آ. امراللهی
۱۴۰۴/۰۳/۳۱
سبک نوشتاری شاری لاپنا واقعا عالی و چالش برانگیزه.
مطالعه رمان‌های ایشون برای کسانی که سبک و ژانر جنایی رو دوست دارن و می‌پسندن میتونه بسیار لذتبخش باشه.
Parsa najvy
۱۴۰۴/۰۳/۳۰
کتاب جنایی و معمایی از‌ی دختر بچه ۹ ساله که گم میشه، سرگرم کننده هست و حیرت زده میشی از رفتاری که‌ی بچه می‌تونه انجام بده و چقدر خطرناک می‌تونه باشه
بهمن اسلامی
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
بسیار پرافت وخیز وجذاب بودخصوصاباصداسازی‌های بسیارزیبای گوینده توانا، تنهاایرادکتاب بود که برای کودک ۹ساله شخصیت یک بزرگسال ترسیم شده بود که اصلا قابل باورنبود.
F_1362
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
گوینده بین صحنه‌های مختلف هیچ فاصله‌ای نمی‌گذاشت و یکباره از یک بخش پرتاب میشد وسط بخش بعدی و این باعث میشد تا چند ثانیه داستان گنگ و نامفهوم باشه
مریم عمل
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
رمان اینجا همه دروغ میگویند، بااینکه اتفاقی این کتاب و گوش دادم ولی داستانش جذاب و گیرا بود دوست داشتم فرصتی پیش بیادتا بقیش و گوش بدم ببینم چی میشه😊👍
M001
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
کتابی که شما را به تفکر وا می‌دارد. روایت جذاب، اما گاهی اوقات کمی تکراری بود. شنیدن این کتاب، دیدگاهتان را نسبت به دنیای پیرامون تغییر می‌دهد.
eli vasha
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
به عنوان یک رمان جنایی شروع خوبی داشت، شخصیت پردازی هم خوب بود اینکه یک کودک شخصیت اصلی داستان باشه جالب بود ولی می‌تونست پیچیده تر باشه کمی هم کش دار بود
معصومه احمدی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
جدای از متنی که صحنه‌ها و واکنش‌های آدمهای داستان را برای خواننده به تصویر می‌کشد، اجرای خوب جناب بهرامی شنونده را به دنبال شنیدن داستان می‌کشاند. سپاس
mahsa bostanpira
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
داستان خوب شروع شد ادمش هم خوب بود ولی وسطاش یه ذره کش اضافه اومد و پایانش دلم رو خنک کرد چون از اول تا آخر بابت کارکترا داشتم هرس می خوردم
رامین
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
یه داستان جنایی نفس‌گیره که تا آخرین لحظه نمی‌تونی حدس بزنی چی قراره بشه! پر از راز و پیچش‌های غیرمنتظره است و حسابی ذهن آدمو درگیر می‌کنه. عالیه
Elham Imani
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
واقعا کتاب خوبی بود، به من تلنگری زد در مورد تربیت بچه‌ها و اینکه فقط بچه‌ها دارن بزرگ میشن و کارهاشون رو میکنند کافی نیست باید حواسمون بهشون باشه
فاطمه بابایی
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
اخ دلم میخواست ایوری و بگیرم خفش کنم. یعنی این همه یه بچه میتونه بدجنس باشه؟! داستان هیجان انگیز و پلیسی خیلی قشنگی بود و صدای گوینده هم بی نظیر بود.
ح ح
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
کتاب گیرا با متن روان و روایت خوب راوی. گوش کردن به این کتاب برام لذت بخش بود و تا تموم شدن کتاب پیگیر بودم. گوش دادت به این کتاب را توصیه میکنم.
شهلا سادات حسینی
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
داستان بسیار عالی و جذاب و سرگرم کننده با اجرای بسیار زیباتره اقای طهماسبی از کتابراه درخواست دارم از این نویسنده کتابهای بیشتری را در کتابراه بگنجاند سپاس
mozhgan
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
از خوانش زیبا وفوق العاده محسن بهرامی متشکرم. خیلی دوست داشتم کتابهای باشه با این ژانر که آقای بهرامی روای باشند خیلی خوب بود. صدا رو همه شخصیتها بی نظیر بود.
Eti Atshani
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
داستان قشنگ و هیجان انگیزی بود که به خوبی حالت‌های یک انسان سایکوپت را نشان می‌داد. موضوع داستان تازگی داشت و تکراری نبود. خواندنش را توصیه میکنم.
نرگس مشایخی
۱۴۰۴/۱۲/۱۷
کتاب شاری لاپتا رو خیلی دوست دارم ولی به نسبت کتاب‌های دیگه این نویسنده این کتاب یکم ضعیف تر بود ولی باز کتاب رو خیلی دوست داشتم
afsan
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
عجب بچه‌ای بوده، باهوش و شرور، کمی ترسیدم و انتظار نداشتم همیشه بچه هارو به معصومیت می‌شناسیم، بسیار جالب و داستانی نو داشت
حمید رضا زارعی
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
این رمان یک اثر پیچیده هست که انسان رو تشویق میکنه داستان رو ادامه بده برای کسانی که به داستان‌های معمایی علاقه دارند کاملا مناسبه
کیمیا نیازی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
یکم خسته کنندست واقعا صوتش خوبه فقط خیلی کش دادن داستانو من دراپش کردم دیگه برام مهم نبود قاتل کیه انقدر که چرت و پرت بود وسطاش
امیر
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
کتاب در ژانر رمز آلود و جنایی نوشته شده کار گروه گویندگان عالی بود و در کل به کسانی که این سبک رو دوست دارند پیشنهاد می‌کنم
Majidarshia
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
پر از راز، شک، و دروغ‌هایی که تا لحظه‌ی آخر نمی‌تونی به هیچ‌کس اعتماد کنی. اگه عاشق داستان‌های معمایی و پیچ‌دار هستی، حسابی درگیرت می‌کنه
Ranaeftekhar
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
کتابی که با اینکه داستانی و جنایی هست ولی تورو هر لحظه به فکر وادار میکنه و مشتاق به ادامه دادن کتاب و این نکته قوت این کتاب هست
Fatemeh Ezlegini
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
من علاقه زیادی به کتاب‌های جنایی و پلیسی و معمایی دارم و این کتاب با نویسندگی شاری لاپنا که نویسنده به این سبک است برایم لذت بخش بود
فرزانه عبدی
۱۴۰۴/۰۴/۰۱
یه کتاب جنایی معمایی و روانشناسی هست و چالش‌هایی که خانواده با دخترشون رو در رو شدن. خیلی خیلی عالی بود. پیشنهاد می‌کنم حتما گوش بدین.
مژده خیرالهی
۱۴۰۴/۰۳/۲۶
جدای از تحلیل علمی و ادبی کتاب به عنوان یک مادر کتاب را شنیدم. به شما هم توصیه می‌کنم بدون تحلیل و فقط به صرف شنیدن کتاب آنرا گوش دهید.
Zohreh
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
با سلام واقعا جز بهترین کتابهایی بود که خوندم اصلا نمیتونستم زمین بدارمش خط داستانی عااالی پیش رفتفقط پایانش تقریبا بازه
مری
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
گویندگی کتاب واقعا عالی بودخود کتاب رو میشه گفت خیلی جاهاش غیر قابل حدس بوداز ۵ بهش ۴ میدم آخرش یه کم رها شده باقی موند انگار
تهرانی
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
ممنونم که این کتاب اینقدر عالی بیان شد اصلا خسته کننده نبود کوتاهیای نویسندرو کامل بر طرف کرده بود نحوه بیان راوی داستان 👏👏👏
regen
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
یکی از بهترین کتابهایی بود که در این سبک شنیدم. به شدت پیشنهادش می‌دم. لذت شنیدنش با اجرای فوق العاده گوینده چند برابر شده 👍🏻✨
آزاده شناوری
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
کتاب خوبی بود پر از شخصیت با ویژگی‌های متفاوت و صدای محسن بهرامی که شخصیت‌ها رو هر کدوم رو یا صداسازی برا شنونده جذاب کرده بود.
مانیا پالیز
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
کتاب متوسط بود از هر نظر. واقعا انتظار پایان بندی قشنگتری رو داشتم. انگار همه شخصیت‌ها رو در نیمه راه رها کرده بود در کل بد نبود
سالارتهاجمی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
کتاب صوتی بامطالب جالب اینجاهمه دروغ می‌گویند ماسکی به صورت دارند. اما با گم شدن دخترکی مجبورمیشوند.... کتاب جالب حتماگوش فرادهید
شقایق میان آبی
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
کتاب خوبی بود نه عالی.. هر چند وسط کتاب حدس میزنید جریان چیست.. نسبت به کتابهای شاری لاینا که قبلا خوانده بودم یک مقدار ضعیفتر بود
یاسمن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
داستان خیلی به دور از واقعیت بود به نظرم، یه بچه ۹ ساله خیلی کوچیکه که بخواد این همه برنامه ریزی کنه. داستان مطابق سلیقه من نبود.
مریم آقایی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
تعلیق خوبی داره داستان، تحلیل شخصیت پیچیده‌ی آدما جالب بود، اینکه یه دختر نه ساله اینقدر بتونه کامل فکر کنه عجیبه، البته غیر ممکن نیست.
مونا منصوری
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
شاری لاپنا با اینکه خیلی با جزئیات مینویسه ولی اصلا حوصله سر بر نیست و همون جزئیات هم جذابیت خودش رو داره
آریا الله ویسی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
خیلی عالی بود و ممنون از کتاب‌هایی که به من هدیه می‌دهید اگه میشه کتاب روانشناسی تاریک رو هم به من رایگان بدید
مریم
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
خیلی حوصله سر بر بود و ریتمش واقعا کند بود، شاید اگر کمی کتاب کوتاه تر بود و داستان سریعتر پیش می رفت جذاب تر می شد.
نازیلا پرویزی
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
با درود، کتاب خوبی بود فقط توضیحات کمی زیاد بود، اما جذاب بود و کشش داشت، صداپیشه بسیار عالی بود خدا قوت
جواد پارسی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
کتاب معمای پلیسی جالبی بود با موضوع جدید گویندگی خیلی خوبی بود البته به نظرم انتهای داستان یه کمی غیر واقعی بود
Mahroo Makhlooghian
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
داستان خوبی داشت مخصوصا اوایلش خیلی جذاب بود ولی به شخصه دوس دارم همه‌ی معماهای داستان حل میشد و پایان باز نداشت.
sara mahdilo
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
زیاد جالب نبود خیلی جذبت نمیکنه از اون کتاباییه که انگار اگه هیچ سرگرمیه دیگه‌ای نباشه آخرین سرگرمی به حساب میاد
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 >>
👋 سوالی دارید؟