نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بزرگ فکر کنید - دیمون زاهاریادس

فریبا صادقیه
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
کاربردی ودقیق، من دوست داشتم در زندگی وامور خانه و خانواده باشد، ولی بیشتر دررابطه با افراد شاغل بود
اف ها
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
کتاب خوبی است. کمک می‌کنه به رسیدن به اهدافمون امیدوار بشیم و بخوایم بهتر زندگی کنیم.
مریم
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
چنانچه علاقه مند به روانشناسی باشید خوبست
Amir
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
کتابی مفید برای کسانی ک رویاهای بزرگ دارند و از معمولی بودن دورن. ممنون از کتابراه
عبدالحسین مرجان
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
سلام. بعنوان فعال کردن ذهن و چگونه فکر کردن درباب موضوعات می‌تواند راهگشای خوبی باشد
آزیتا آرمین
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
سلام کاش، گوینده تغییر پیدا می‌کرد چون به خاطر طرز خواندن گوینده کتاب رو گوش ندادم
حسن تابانی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
خدایی چقدر شما خوبید خیلی ازتون ممنون هر وقت جا زدم با شنیدن چند بار یک کتاب تاز جون دوباره میگیرم
آنا
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
کتاب خیلی خوبی بود، اگه تکالیفی که در هر فصل میداد عمل کنی واقعا اثر گذار خواهد بود
فایق مرادی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
دید ما و نگرش ما بزرگ میشود و بزرگ اندیش میشویم و باعث میشود که همیشه بزرگ فکر کنیم بزرگ بیاندیشیم
حسین حیدریان
۱۴۰۳/۰۴/۲۶
خوب و کاربردی هست و آن را به عزیزان توصیه می‌کنم.
Marjan
۱۴۰۵/۰۱/۰۴
کتاب خوبیه توی سبک روانشناسی و افزایش اعتماد به نفس میتونه خیلی مفید باشه
ندا صمیمی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
عالی بود. یک برنامه موفق برای ادامه مسیر رشد و دوری از بی هدفی
اسماعیل اکبرپور
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
کتاب ارزشمند و مفیدی هستش هر جمله آن پراز نکات مهم زنگی میباشد
علی کریمی
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
سلام کتاب مناسبی بود دید منو نسبت به شکست‌هایی که خوردم عوض کرد
داداشفر
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
کتاب عالی هست ولی راوی روی متن تسلط نداره. بخاطر همین بعضی جاها فهم موضوع سخته
مسعود ا
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
بسیار عالی بود ممنون از همه عزیزانی که زحمتش رو کشیدین 🌹🌹🌹
امیرعلی
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
خیلی خوب بودمن که خوشم اومد چیزای خوبی اموزش میده ویاداوری میکنه
مرضیه شمسی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
کتاب خوبی بود، تمرینات عملی آن نیز خوب بود، صدای گوینده نیز خوب بود
Raihana
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
توی زندگی شخصی آدم مخصوصا کسانی که بیشتر اوقات زود از اهدافشون دست میکشن، عالیه
rasol khosravi
۱۴۰۳/۰۵/۲۶
درود بر شما، کتابی فوق‌العاده برای آموزش مذاکره و ارتباطات هست
محمد
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
کتابی عالی برای همه‌ی افراد به شدت پیشنهاد میکنم
حمیدرضا محمدی
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
با اینکه این کتابو هنوز نخوندم ولی براش کلی کلی ذوق دارم
معصومه سنجری
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
مفید هست توصیه میکنم
ت ط
۱۴۰۳/۰۴/۲۸
اگر اهل کتاب‌های توسعه فردی هستید، تقریبا تمام مطالب این کتاب تکراریست
الناز یگانه
۱۴۰۴/۱۲/۲۸
این کتاب واقعا بزرگ فکر کردن آموزش میده
بهناز جوادی
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
به همه افراد با هر شغلی شنیدن این کتاب را پیشنهاد میکنم.
بیستون عزیزی
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
کتابی خوبی هست اما گوینده بسیاریکنواخت وکسل کننده میخواند
علی فرهادی نیا
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
کتابی عالی ولی گوینده‌ای بسیار حوصله سربر و بد خوان
کیوان کیوانی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
سلام؛ برای کسانی خوب آیت. که، به کم قانع نیستند.
Sheydasaedi
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
کتاب خوبیه، نویسنده خوب و قابلی داره
ارزش خواندن داره
یزدان زین الدین
۱۴۰۴/۰۱/۰۱
محتوای کتاب برای افراد بدون عزت نفس مناسبه
taghi kheyrollahpoor
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
بهترین کتاب برای تغییر در زندگی و موفقیت
Kiarash Yazdani
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
کتاب خوبیه صدای گوینده هم خوب و ملایم هست
امیر علیمددی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
کتاب خوبی هست. دیدگاهم رو به زندگی عوض کرد.
mjavad
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
آدم با خوندنش مفهوم بزرگ اندیشی رو متوجه میشه
Babak
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
باید چندین بار گوش بدید تا متوجه بشید من دوست داشتم
Mahshid Akhgar
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
کتاب خوبیه. خیلی کمک کننده هست برای رسیدن به اهداف👌
بهنام بهادری
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
کتاب خیلی عالیه کمک میکنه بهتر فکر کنی و تصمیم بگیری عالیه.
Rahimiwafa
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
بسیار عالی بود ممنونم از برنامه خوبی شما
عــــــــلی
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
کتاب خوبیه واسه ارتقاء سطح دانش و آگاهی.
محمد بحری
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
واقعا عالی آدم ذهنش یکمی باز تر و بازتر میشه بعد خوندن کتاب
مهران جمشیدی
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
کتاب خوبی بود بنظرم این کتابها رو باید حداقل دو بار گوش کرد
پروین طالبی مزرعه شاهی
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
با خوندن این کتابها اعتماد به نفسم بیستر شده
Golaleh M Zadeh
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
مفید و کوتاه. ارزش چند بار خواندن رو داره
محمد کاربین
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
تکراری بود قبلا خونده بودمش ولی پر نکات جالبه
شادمهر کرمی
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
عالیه ایول. ممنون از پیشنهادتون
اسماعیل فتیحی
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
محتوای ارزشمند و قابل استفاده.
... ...
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
پراکنده هست و نمی‌شود جمع بندی کرد
محمدرضا عبادی صدر
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
عالی عالی خیلی خوب است
Nazi El
۱۴۰۴/۰۱/۰۶
کتاب مفید و همراه با نکات ارزشمند
<< 1 2 3 >>
👋 سوالی دارید؟