نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بر باد رفته - جلد 2 - مارگارت میچل

sara s.
۱۴۰۳/۰۴/۲۵
تمام گویندگان بسیار زیبا اجرا کردن خود رمان هم که نیازی به تعریف نداره عالییییییییی
فخی رضایی
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
داستانی عالی با حوادث کاملا غیر پیش بینی دوبرو میشید. هم فیلمش خوب بود هم کتابش
🦋Papillon
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
بسیارزیبا دوست داشتم ادامه داشته باشه ممنون از گویندگان و کتابراه عزیز🌹
Sha
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
خوب جایگاه کتاب بر باد رفته بر هیچکسی پوشیده نیست اما صوتی آن هم لذت دیگری داشت
رویا پورجم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
اجرای گروه، عالی بود
ولی محتوای کتاب متاسفانه ارزش چندانی نداشت
Nazanin Golbadan
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
این اثر فوق‌العاده با کار گروهی آوانامه هم شده یه اثری بی‌نظیر 💫👌🏻👌🏻
افسانه م
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
گروهی فوق العاده و مسلط به ادبیات این شاهکار را روایت می‌کنند.
R.Rmz
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
بی نظیر قبل دیدن فیلمش اول تصمیم گرفتم کتابش را بخوانم. زندگی کردم باهاشون
astaneh
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
یک شاهکار ادبی، یک نمایش رادیویی با نام آوران صدا، عالی عالی عالی
مرضیه سهیلی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
من قبلاً فیلم برباد رفته رو دیده بودم ولی کتابش خالو هوای بهتری داشت. لذت بردم
نسرین حاتمی
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
عالیه هرچقدر بگم کم گفتم بسیار زیبا هم داستان و هم گروه راویان دست مریزاد
پانته ا نجفی
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
از جلد یک بنظرم بسیار عالی و بهتر بود لذت بردم
mina bd
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
عالی و بینظیر یکی از بهترین رمان‌هایی که خوندم و شنیدم
پریسا اسماعیلی
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
صوتی این کتاب به مراتب از فیلمش هم قشنگ تر بود
شقایق شفیع پور
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
از خوانش بسیار لذت بردم. یک پرفورمنس عالی بود
مرضیه امیدی
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
خوب بود خیلی براش تلاش شده که قابل تقدیره.
اسماعیل آذری
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
محشر بود این اسکارت دیوانه و لجوج
Sima seyfi
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
چقدر زیبا و دل نشین 🥹
صبا سادات
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
فوق العاده‌بود صدا گذاری‌ها عالی بود
Sajad omidi
۱۴۰۵/۰۱/۰۱
عالی بود رمان بسیار زیبا
زیبنب علیکاهی
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
بسیار عالیه بود لذت بردم
نجمه پاشای
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
من خیلی منتظر بودم. عالی بود
Fariba Mahdavizadeh
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
شیفته ی این کتاب و اجرای صوتیش شدم عالی
Atash
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
از این بهتر نداریم
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟