نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عمر خیام - هارولد لمب

حسن عموزاده
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
من دوست داشتم. هم گویندگی خوب و هم داستان
حدیث ازادی
۱۴۰۳/۱۱/۱۲
ایکاش درمورد زندگینامه این بزرگان بیشتر در دسترس بود
مصطفی جعفری
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
عالی بود. من از شنیدن این کتاب لذت بردم.
واقعا خوب بود
Morteza Nasiri
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
به نظرم به عنوان ایرانی، نخونی خودت ضرر کردی.
فریبا دستمالچی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
صدای گویندگان عالی و رمان تاریخی بسیار دلنشین. سپاس
لیلا جورابلو
۱۴۰۵/۰۱/۰۳
من هنوز نخوندمش. تاره خریدمش🙂
mohsen 1982
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
بسیار مزخرف بود, بسیار مزخرف
مریم ناصربخت
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
شبیه داستان‌های ظهر جمعه بود
زری اسماعیلی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
عالی و بینظیر
غلامرضااحمدپور
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
خیلی خوش گذشت دوست داشتم
سارا مراحم
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
عالی بود به همه پیشنهاد میکنم
طیبه بای
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
بسیار زیبا و کاملا قابل تصور بود
آرش امینی
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
خیلی قشنگ و جذاب بود
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟