نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مادری که هرگز ندید - الهام بیاتی مقدم

Amin akhoondi
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
چقدر تلخ کاش فیروزه را میشد بوسیدش
آیدا محمدی
۱۴۰۳/۰۸/۲۴
داستان دردناک یک مادر ولی قشنک
معصومه فاطمی
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
صدای روای صدای گرمی داشت بیانش خوب بود
فاطمه داوری
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
این دنیا وفا نداره. لعنت.
وانیا نظافت
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
قشنگ بود ولی خیلی دلم برای بچه سوخت
Negin
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
خیلی جای تفکر داشت کلی گریه کردم
f g
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
توهین به پرستار متاسفم
M
۱۴۰۳/۰۴/۲۷
غم انگیز بودولی خوبه
Asalbano
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
خیلی غم انگیز بود
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟