نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آوای یخ و آتش 4 - نبرد پادشاهان 2 - جرج آر. آر. مارتین

نجمه پاشای
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
دو جلد اپلس خیلی هیجان انگیزه
سینا پندار
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
بی نظیره، بی نظیر، حتماااااا گوش کنید
ایوب فرهادی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
واقعا کتاب عالی با اجرای عالی
Reza Shahsavari
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
هم گویندگان هم کتاب عالی
نیما دیرمینا
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
داستانهایی از شجاعت و فداکاری
سارای محمدی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
چه قدر زیبا خوانش شد
شیما صدیقی
۱۴۰۳/۰۹/۲۹
جذاب از هر نظرصداسازی ها عالی
الهه مرادی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
عالی بود. سریالش به کتاب وفادار هست
Mohamad Mortazavi
۱۴۰۳/۰۶/۱۴
از هر جهت فوق العاده. اجرا بینظیر
naghmeh sh
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
عالی بسیار زیبا گویندگان عالی
علیرضا سلیمانی
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
این کتاب و اجراش واقعا یک شاهکاره 👌
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟