نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی درمان تنبلی - استفان مارتین

محسن باغبانی
۱۴۰۳/۰۳/۲۵
کتاب مفیدی است و تکنیکهای کاربردی دارد.
محسن عباسپور
۱۴۰۳/۰۳/۱۸
تشکر قلبی از زحمات شما
حامد ترابی نیا
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
عمربن عبدود تو کشتی نجاتی عمر بن عبدود
ابوالفضل طهماسبی
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
کتاب بسیار آموزنده‌ای برای من بود
محمد رضا
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
بد نیست از هیچی بهتر است
MOHAMMAD
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
عالی بود و ممنونم از نویسنده کتاب
آرزو رضائی
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
خوب و کاربردی اگه بهش عمل شه
فرشید مهاجرانی
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
درمان تنبلی راه حل همه چیز ولی نه این
sahar ahmadi
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
دوست داشتم خواننده عالی و تاثیرگذار بود
سید دانیال مقدس
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
واقعا زیبا و کافی است.
شیرین بداغی
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
کتاب خوبو کاربردیه ارزش خوندن داره
روح الله افکاری
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
کمک میکند و ارزش شنیدن دارد
Hamed
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
سلام و درود لذت بردم
نسیم محمودی
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
عالی بود نگم برایتان
عسل ادیب
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
خوب است اما کامل نیستن باتشکر
مهران رنجبر
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
خوبو جالب و کاربردی بود
نیلوفر امجدی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
درود، برای من تاثیرگذار بود.
حامد چمن رخ
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
بسیار مفید و کمک به انجام کارها
محمدرضا عبادی صدر
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
عالی بود خیلی خوبه ممنونم
محمد صالح وحیدی
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
تا حد زیادی تاثیر گذار و مفید!
جمیله نظری
۱۴۰۳/۱۲/۲۸
چهار بار گوش کردم عالی بود
hamidrezahalaji
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
بسیار کاربردی و جامع
محمدرضا اصلانی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
شفاف سازی هر انچه که مانع پیشرفت میشود
Mahyar
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
خیلی خوبه عالی
Z.mohagheghi
۱۴۰۳/۱۱/۱۲
معجزه این کتاب بی نظیره
Sanya
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
گزینه خوبی برای اوقات فراغته
ن محمدی
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
با سلام کتاب بسیار مفید و عالی بود
کمال حاجی زاده
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
اطلاعات مختصر و مفیدی ارائه میکنه
مهدی زاینده رودی
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
انرژی مثبت عای
صدا عالی
دل نگروون
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
کتاب خوبی هست ارزش گوش کردن رو داره
کیانوش رحیمی
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
خوب رو به متوسط رو به پایین
افسون
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
بیشتر مباحث برای من که تکراری بود
علی صادقی
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
کتاب خوبی به نظر میاد
Korosh pirmoradin
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
کتاب خوبه من راضی بودم
زینب امین
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
گوینده و نوشتار کتاب عالیه
امیر حسین
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
کتاب خوبی می‌تونه کمک کننده باسه
فاطمه عسگری نژاد
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
کار سازه پیشنهاد میکنم
moahammad Alizadeh
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
واقعا عالی بود خیلی ممنونم
امیر مهدی صالحی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
تازه دارم گوش میدم امید وارم خوب باشه
Rahimiwafa
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
کتاب بسیار خوبی بود
سپاس از رهنمای تون
Mahdi
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
بسیار کتابی عالی بود
حمیده باقری
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
به نظر من زیاد جالب نیست
Navid Alijani
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
حتما گوش دهید به دردتان میخورد
سجاد خلیلی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
اینو گوش بدی دیگه نمیتونی یجا بند بشی
علی کریمی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
خوب بود بهم انگیزه داد
مهسا عزیزی
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
این کتاب کمک میکنه که با خودت آشتی کنی
وحید عبانژاد
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
خیلی کتابی و بی احساس توضیح میده
پری سادات سعادت
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
زیاد کاربردی نداشت برام.
رضا
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
خیلی کم محتوا بود و کوتاه بود
بهنوش
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
مرسی از کتابراه عزیز
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟