یکی دوتا از داستان غافلگیر کننده است ولی در کل کتاب خیلی جالبی نبود
توضیحات بیش از اندازه و به نظر من میشد روانتر و اینقدر به حتی یه زمین خوردن ساده رو یه صفحه طولش نداد
بیش از اندازه لحظه هارو توضیح داده یود
بینظیره. اصلا خسته کننده نیس. این ویژگیش که زمان مدام داره سوییچ میشه باعث شده داستان یکنواخت نباشه. صدا گذاری خیلی خوب فضای داستانو نشون داده و میشه راحت اتفاقات و محیط رو تصور کرد.
داستان عالی بود، سبک داستان و نگارش نویسنده شما رو کاملا جذب میکنه که تا آخر داستان ادامه بدهید، اگر چه موضوع اصلی داستان تکراری بود اما از گوش سپردن به این داستان جذاب، قطعا لذت میبرید.
وای خدا چقدر قشنگ بود واقعاً دلم میخواست تمامش رو تو یک روز گوش کنم هیجان انگیز بود پیشنهاد میکنم دوستانی که به این ژانر علاقه دارند، گویندگی این کتاب عاااالی بود، خیلی متشکرم
کتاب در ژانر رمز آلود و جنایی نوشته شده و کار صدا گذاری و گروه گویندگان فوق العاده است، از آن دسته داستانهایی که به ذهن شما قلاب میگردد و امکان حدس و گمان در خصوص پایان داستان بسیار دشوار است.
فوق العاده بود و صدای گوینده عالی بود همه حسارو انقدر خوب انتقال میداد که نگو این که بعضیا میگن داستان گذشته و اینده باهم قاطی میکنید به نظر من اصلا اینجوری نبود و ارزش گوش دادن خیلی داره
بنام یزدان پاک، با سپاس از کتابراه و تیم محترم در این کتاب، به نظر من کتاب خوبی بود ولی با یکبار شنیدن نمیتوان آنرا فهمید و هضم کرد، سپاس از راوی محترم. به امید اثرهای شنیدنی و عالی.
کتابی بسیار زیبا و مهیج. به قدری زیبا جزییات را بیان کرده که هر لحظه آن را می توان براحتی تصور کرد. ضمنا لحن خانم پاک ذات هم مثل همیشه عالیه و باعث میشه که آدم اشتیاق به گوش دادن کتاب داشته باشه.
داستان و اجرا عالی بود اصلا فکر نمیکردم یک داستان بتونه تا این حد ترس و اضطراب رو منتقل کنه، حتما پیشنهاد میکنم به علاقمندان این سبکو خانم پاک ذات مثل همیشه هنرمندانه و بی نظیر اجرا کردند ممنون
از گویندگی خانم پاک ذات که هرچی بگم کم گفتم عالی از کتابراه ممنونم و کتاب خوب و بدون پیچیدگی جذاب من ۱ لحظه هم نشد که کتاب و گوش نکنم هنگام رانندگی خواب و... عالی و از همه ممنونم
با سلام خدمت همراهان کتابراه از نظر من کتاب متوسطی اومد خیلی هیجان و غافلگیری نداشت من معمولا کتابهای رازالود و معمایی رو دوست دارم ولی به نظرم این کتاب خیلی حرفی واسه گفتن نداشت
واقعا عالی و عجیب بود یه فیلم هم دیده بودم که بی ربط به این کتاب نبود و اونم جایزه گرفته بود انگار و اسمش the room بود اما این کتاب خیلی پیچیده تر و جذابتر و مفصل تر و عالی تر بود
خوب بود اما آخرش (درگیریش با قاتل) وحشتناکککککککککک کشدار و خسته کننده بود. ولی چه قد راوی خوبه. بدون صداسازی اضافی و ساده روایت میکنه. توروخدا همه راویها همینجور باشن. مرسی
اصلا کسی چیزی از این کتاب متوجه شده؟ من به خاطر امتیاز بالا خرید کردم ولی اصلا چیزی متوجه نشدم انقدر اسامی زیاد داستانای مختلف داره من پیشنهاد نمیکنم چون اصلا داستان صریح نیست
اولش کلا انقد داستانها رو پس و پیش و به صورت منقطع تعریف میکنه که کلااااا گیج میشی و نمیتونی چیزی رو به چیزی ربط بدی ولی رفته رفته بهتر شد. اخرش هم سورپرایز میشین. در کل خوب بود.
عالی بود خیییلی لذت بردم واقعا ارزش چند بار شنیدن رو داره اوایلش کمی آدم رو گیج میکنه اما اواسط روبه آخر کاملا همه چی مشخص میشه و فوقالعاده بودنش رو به تصویر میکشه
کتاب خوبی بود اولاش چند تا خط زمانی بهم ریخته داشت ولی کم کم ریتم داستان خوب شد ولی چند تا پیچش خیلی جالب هم داشت که شاید فک نکنید ولی پایانش قابل حدس بود
کتابی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز که شاید یک مقدار کوچولو شبیه به کتاب اتاق بود. ولی به نظر من بینهایت از اون قشنگ تر بود. دوست داشتم و بهتون پیشنهاد کنم. 🫡
کتاب خوبیه ولی عالی نیست. چون با کتاب همزاد پنداری میکنی اعصاب ادمو خورد میکنه البته اقتضای ژانرش هست واینکه با دور تند باید گوش داد خیلی توصیف جزئیات کرده
کتاب با چینش عالی سناریو و پردازش شخصیت اصلی عالی اصلا انتظار نداشتم اینقدر جذاب و غیرقابل پیش بینی باشه توصیه میکنم حتما بخوانید عالیه در ضمن خوانش هم عالیه
این کتاب و به همه کتاب دوستان که داستانای پلیسی و معمایی رو دوس دارند توصیه میکنم مخصوصا که با صدای دلنشین و جذاب راوی باتجربه خانم رفیعی عزیز هم خوانش شده
توضیحات بیش از اندازه و به نظر من میشد روانتر و اینقدر به حتی یه زمین خوردن ساده رو یه صفحه طولش نداد
بیش از اندازه لحظه هارو توضیح داده یود