نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زبلو ببر مهربان - کبری قاسمی

دایان صفوی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
خیلی زیبا و عالی خلق و خوی پسربچه هارا بیان کرده است
مرضیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
برای کودکم مطالعه کردم محتوی آن چندان جالب نبود
المیرا خندان
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
عین کارهایی بود که پسرم در منزل انجام میدهد.
تینا
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
به نظرم حیفه که رزندتون همچین قصه‌های قشنگی رو نشنوه
ملیحه احمدیان
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
بعضی شبها داستان زبلو رو برای کوچولوم میذارم
حمید میری
۱۴۰۴/۰۱/۰۶
داستان جالبی بود و من را بسیار خوشحال کرد.
متشکرم
امیرپارسا
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
کتاب آموزنده‌ای است خریدش پیشنهاد می‌کنم
پدرام رمضانی
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
موضوع جالبی داشت و برای کودکان شش تا هشت ساله جذاب بود
پگاه رجایی
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
کتابی زیبا و با گویندگی عالی پسر من که خیلی دوسش داره
Reza Faryabi
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
من خیلی خیلی زبلو ببر مهربان رو دوست دارم
Mjid akrami
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
خوب و شنیدنی و با صدا‌ی خوب میشه برای بچه‌ها استفا ده کرد
ساغر ابوالقاسم زاده
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
این کتاب برای کودک پنج ساله‌ام بسیار مفید بود
سلناتفی پور
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
پسرم بسیار دوست دارد و بارها ان را وقت خواب گوش کرده
سیدمحسن
۱۴۰۳/۰۳/۱۵
بسیار قصه عالی و زیبایی بود ممنون از نویسندگان گرامی
صدیقه مختاری
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
کتاب جالبیه بچه هاراحت تراز این کتاب هادرس میگیرن
کیان مهر
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
کتاب زیبا، جذاب و پر از نکته‌های آموزنده، حتما گوش کنید.
ناهید
۱۴۰۳/۰۱/۰۲
خیلی با مزه و جالب بود بچه‌ها عاشقش میشن
ژیلما
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
پسر نه ساله من معتقده با حال بود همین
مامان کیان و کمند
۱۴۰۵/۰۱/۱۳
کتاب مفیدیه و پسرم چند بار گوش داد
امانی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
قشنگ بود دوسش داشت دخترم
پریسا رضایی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
برای نو جوون‌ها و حتی بزرگا عالیه
رزا فلاح پور
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
داستانش واسه بچه‌ها خوب و آموزنده است
Sara
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
کتاب قشنگ و آموزنده‌ای بود
فاطمه کدخدایی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
خیلی بچه‌ها دوست داشتند
مهناز قاسم زاده
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
دوست داشت دخترم و آموزنده بود
ملیکا اخوان صفار
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
خیلی جالب بود خوشم امد
هدیه جوادی
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
کتاب خیلی جذاب و دلنشین بود
گندم ستوده
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
دختر من هرشب گوش میکنه و میخوابه
علی
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
بچه‌ها خیلی دوست داشتین
mona
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
بسیار کتاب خوب و آموزنده‌ای بود
Mahi salavati
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
عالی بود، پسرم گفت یه عالمه ستاره بده😂
مرتضی راثی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
کتابی زیبا است و عالی
مانلی آقا سرشار
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
دارم گوش می کنم تا اینجا باحال بود
آیدا
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
صوتی است ولی کاش متنی هم بود
مهسین طباطبایی
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
کتاب خوبی بود برای بچه‌ها خوبه
Parvin.b1371 Baygi
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
خوبه جنبه آموزشی داره
شراره
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
شعراش ضعیف وبدرد نخور
فاطمه آشتیانی
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
پسرم این کتاب روخیلی دوستش داشت
زریدا بهاری
۱۴۰۳/۰۱/۲۲
زیبا و آموزنده برای بچه ها
Mehdi Tehrani
۱۴۰۳/۰۱/۰۲
پسر ۴سالم هر شب با این کتاب میخوابد
Tanha
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
عالی بود و سرگرم کننده برای بچه‌ها ممنونم
بهار بلوری
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
بد نبود برای رایگان
نسرین
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
عالی بود همین 😄
زهره مدهنی
۱۴۰۴/۱۰/۱۹
دختر من دوسش داشت
الهه فاتح
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
کتاب خوب ومفیدی بود
سارا
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
بسیار آموزنده است
مرتضی عسگری نژاد
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
جذاب و قابل توجه
صدرا حقی
۱۴۰۳/۰۵/۱۹
عالی و آموزنده بود.
حانیه و حلما
۱۴۰۳/۰۴/۲۹
قصه‌ی جالبی بود😄
مهر🔎ناز ابوالقا🔎سمی
۱۴۰۳/۰۳/۱۸
عالی عالی بود
<< 1 2 3 >>
👋 سوالی دارید؟