نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گوژپشت نتردام - ویکتور هوگو

محمد امیری
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
از وسطای کتاب تازه قصه شروع میشه و هر چقدر ادامه پیدا میکنه جذاب تر میشه.
شیرین شریفی
۱۴۰۳/۰۵/۰۸
خوانش راوی افتضاح بود و من اصلا گوش نکردم ترجیح میدم خودم بخونمش
سید حسینی
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
بیشتر جغرافیای پاریس مورد توجه بود نه داستان برای من مفید نبود
فرید پرمیخ
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
آثار ویکتور هوگو همش بینظیر و عالی هستن مخصوصا بینوایان و گوژپشت نتردام🌹🤚👍
mina bd
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
عالی و بینظیر بیشتر از دهبار هم خوندم هم گوش دادم
سارا ک
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
آقای عقیلی پور کتابخوانیتون عالی بود ممنون
کیا
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
کتاب عالی و معروف و معتبر با داستان جالب
فریده عدالت پیشه
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
گویندگی آنقدر بد بود که بعد مدتها هنوز کتاب رو تموم نکردم
Soren
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
کتاب‌های هگو یکی از یکی بهتر است
rise and shine
۱۴۰۴/۰۳/۳۱
توصیف اول کتاب خسته کننده وملال اور بود
آناهید منفرد
۱۴۰۳/۰۳/۲۲
تراژدی عالی با صدایی درخور
مریم سعادتی
۱۴۰۳/۰۳/۱۵
دوست داشتنی بود راوی هم عالی
Mobina jannatian
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
بسیار عالی و گوشنواز ممنون از شما
بهار عسگری
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
دلنشین بود و زیبا…
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟