نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ربکا - دافنه دوموریه

Shahab Nikbkht
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
باسلام فقط آخرش یک پایان دراماتیک!!!
سهیلا کیماسی
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
قشنگ بود کتاب قابل تاملی بود
سینا خدابخشیان
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
شاهکاره عجب صدایی داره خانم بهارلو
رویا محمدی
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
واقعا عالی و زیبا بود
Huri
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
کتاب عالیه ولی صدا پیشه نه.
آناهید منفرد
۱۴۰۳/۰۳/۱۷
کتابی خوب با صدای بد
شبنم شمس
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
فقط صدای گایلز😂
محمدرضا
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
کتاب صوتی خوبی نبود.
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟