نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی طعم گس خرمالو - زویا پیرزاد

Atiyeh Aghajanzadeh
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
عالی بود بسیار به دلم‌ نشست
داریوش سبحه
۱۴۰۲/۱۱/۰۵
نمیتونم رابطه با داستان برقرار کنم
آناهید عظیمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
حرف نداشت عالی بود. حتما گوش کنید.
نداریاضی
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
داستان زیاد مورد علاقم نیست
mehrdad Heidari
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
بسیار کلیشه‌ای و کسالت آور در قالبی بسیار تکراری.
مریم کاشانی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
جذاب و دوست داشتنی.
آزاده غفاری اقدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
خیلی روان و جذاب
محمد میکائیلی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
شنیدم و لذت بردم
<< 1 2 3 4 
👋 سوالی دارید؟