نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همسفر زندگی - هاکان منگوچ
4.7
138 رای
Melika , S
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
00
اگه این نویسنده هزار تا ستاره داشت، من همش لایک می کردم. فوق العاده زیبا، منطقی،... من اسم این نویسنده را که می بینم، سریع می خرم. بدون تحقیق. چون توانایی و نگرشش و سبک قلمش برام دلنشین. صدای راوی هم بسیار خوب و مسلط به متن کتاب. به مخاطب آرامش می ده. هر چی از این کتاب بگم، بازم کمه. شاید بعضی چیزها تکراری اما برای من کاملا دلپذیر و جدید اما در کل همیشه مطالبشون نو و بکر و همیشه مطلب رضایت بخش و منطقی در دست دارند. به همه شدیدا مطالعش توصیه می کنم. و تشکر فراوان از همه عوامل کتابراه برای این کتاب بینظیر خصوصا صوتی کردنش... عالی، عالی، عالی. من این کتاب را سه سال پیش، برای اولین بار مطالعه کردم اما انقدر مطالبش جذاب و دوست داشتنی که بعد از اون، دو بار دیگر مطالبش گوش کردم.
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی، هاکان منگوچ که اسمش هست مطمئن باشید که لذت خواهید برد و حس خوبی بهمون دست خواهد داد بعد از مطالعه کتابها و رهنمودهای این نویسندهی عالی. قلمی بسیار توانا و روان و اینگونه درسهای مهمی از زندگی و زندگی کردن درست را به مخاطبین خودش در قالب کتاب هدیه داده. در لین کتاب خوب و پر محتوا رسما ایشون داره درک درستی از مسائل مهم روزمرگی رو به ما گوشزد میکنه و اینکه چگونه میتونیم با نگرشی تازه و شناخت بهتر از مسائل و شرایط مشکلات را حل و فصل کنیم به هر نحوی که باید و شاید باشه. بسیار عالی بود و ترجمه خوبی داره و خوانش فوق العالی هم داره. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب عالی
کتاب های هاکان حرف نداره در غالب داستان نکات انگیزشی گفته می شه به نظرم کتابراه تونسته امکان خواندن کتاب را با کتاب صوتی برای افراد بی سواد هم فراهم کنه، راستش مامان من سواد نداره و تنها زندگی می کنه و همیشه در حسرت خواندن کتاب بود از این که همه ی اوقاتش رو با تلویزون پر می کرد نگران بودم. وقتی با کتابراه آشنا شدم واز اون لذت بردم، به فکر این افتادم که برای مامانم هم کتابراه رو نصب کنم. و از اون روز مامانم کتاب گوش میده و بسیار لذت می بره و مرتب درخواست کتاب جدید میکنه و از کتاب های هاکان خیلی خوشش اومده از کتابراه بسیار متشکرم
با سلام
من همین الان که دارم نظرمو در مورد کتاب همسفر زندگی هاکان منگوچ مینویسم کمی قبل تا بخش پنجم کتاب " هیچ ملاقاتی تصادفی نیست" این نویسنده چیره دست رو خوندم و الان که یک ساعت هست که آن هم در ساعت ده و نیم شب یک روز تعطیل (جمعه دوازدهم آبان) از سر کارم به خونه برگشتم دو دل هستم که بخوابم یا بخشهای پنجم و ششم این کتاب رو هم گوش بدم و بعدش بخوابم، از بس که آموزههای این دو کتاب برام جذابیت داشته
من همین الان که دارم نظرمو در مورد کتاب همسفر زندگی هاکان منگوچ مینویسم کمی قبل تا بخش پنجم کتاب " هیچ ملاقاتی تصادفی نیست" این نویسنده چیره دست رو خوندم و الان که یک ساعت هست که آن هم در ساعت ده و نیم شب یک روز تعطیل (جمعه دوازدهم آبان) از سر کارم به خونه برگشتم دو دل هستم که بخوابم یا بخشهای پنجم و ششم این کتاب رو هم گوش بدم و بعدش بخوابم، از بس که آموزههای این دو کتاب برام جذابیت داشته
درود
من شخصیت و قلم هاکان منگوچ رو خیلی دوست دارم و قلم این نویسنده خیلی به دلم میشینه یکی از دلایلشم این هست که درمورد چیزایی مینویسه که همه ما تو زندگی یا گذروندیم یا میگذرونیمشون و زاویه دید بسیار زیبایی ب زندگی داره و قلمش لبخند ب روح آدم مینشونه من پیشنهاد میکنم حتما کتابهای این نویسنده رو بخونید.
من شخصیت و قلم هاکان منگوچ رو خیلی دوست دارم و قلم این نویسنده خیلی به دلم میشینه یکی از دلایلشم این هست که درمورد چیزایی مینویسه که همه ما تو زندگی یا گذروندیم یا میگذرونیمشون و زاویه دید بسیار زیبایی ب زندگی داره و قلمش لبخند ب روح آدم مینشونه من پیشنهاد میکنم حتما کتابهای این نویسنده رو بخونید.
سلام خدا قوت به عزیزان کتابراه.... در سطر سطر این کتاب به داستانهایی بر میخورید که در بحرانها و روزهای سخت یاد آوری شان مثل آبی است که روی آتش میریزید... تو پای در راه نه و هیچ مپرس خود راه بگوید ت که چون باید رفت. از جملههای شگفت انگیز کتاب همسفر زندگی.... به عزیزان کتاب خوان توصیه میکنم... عاقبت بخیر باشید.....
باسلام وعرض ادب واحترام به دوستان گرامی. این کتاب بیانی بسیار شیواوقابل فهم برای عموم مردم داره که باگویندگی بسیار دلنشین آمیخته شده. بنظرمن این کتاب قابلیت چندین بارشنیده شدن رو داره وخسته کننده نیست وباهربارشنیده شدن نقصهای وجودی خودت رو کشف میکنی وتلاش بیشتری درخود سازی خودت انجام میدی.
