نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در باب زندگی پس از مرگ - الیزابت کوبلر راس

شیرین لله زاده
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
با سلام خدمت دوستانی که نظر من رو می‌خونن. میخواستم بگم که بسیار کتاب خوبی بود. از هر نظر از نظر ترجمه بسیار روان و فصیح بود. از لحاظ خوانش گوینده بسیار زیبا و دلنشین و دوست داشتنی اجرا کرده بود. و البته از لحاظ محتوا بسیار بسیار پسندیدم. حقیقتش اصلا فکرش رو نمی‌کردم با چنین متن قوی و زیبایی روبرو بشم. حتما باز هم ان شاءالله مجدد گوش خواهم کرد در اصل من بالای ده تا کتاب در این زمینه خوندم ولی اونقدر از کتاب و محتواش و قلم نویسنده خوشم اومد که توی کتابراه گشتم و سرچ کردم ببینم باز هم کتاب از خانم الیزابت کوبلر راس هست یا نه که خوشبختانه یک کتاب متنی ازشون پیدا کردم و اون رو هم گرفتم که بخونمش نظرات نویسنده در کمال صراحت و روراستی ارائه شده و اونقدر دلنشین بود که از همون جملات اول عاشقش شدم. از کتابراه تقاضا دارم اگر خانم الیزابت کوبلر راس کتابهای دیگری دارند حتما تهیه کنن و صوتی بشه که دیگه نور علی نور میشه. از کاربرای عزیز می‌خوام هرگز این کتاب بی نظیر رو از دست ندن و مخصوصا اگر عزیزی از دست دادن و یا از مرگ می‌ترسن حتما حتما یه کم وقت و یه هزینه کوچولو کنن و از شنیدن این کتاب زیبا لذت ببرن
مهدیه نظری
۱۴۰۲/۰۶/۱۳
کتاب یا شنیده هادر مورد زندگی پس از مرگ زیاد است و اکثر اوقات تقریبا محتوی مشابه اما تفاوت این کتاب با سایرین، کار پژوهشی و علمی بر روی بیست هزار نفر که تجربه نزدیک به مرگ را داشته‌اند از سراسر دنیاست با بک گراند و فرهنگ متفاوت، و کار بروی کودکان است، و این کتاب را باورپذیر کرده است، بهترین مفهوم کتاب، همان تشبیه مرگ به خرد شدن پیله و تبدیل کرم به پروانه است، و در فصل آخر در مورد سوگ برای والدین می‌باشد و نحوه مدیریت این سوگ می‌باشد. و....
فضه پورناصری
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
من پدرم رو از دست دادم و خیلی دوران سختی دارم میگذرونم این کتاب علاوه بر خوانش زیبا بسیار بسیار پیشنهاد مسکنم برای ان دسته از افراد که در شرایط من هستنتمام جزیات و نکات کتاب درست بود خیلی آرام شدم و احساس میکنم دیگر میتوانم با پدرم ارتباط بگیرم ممنونم از نویسنده و دانشمند عزیز محقق و امیدوارم کتابهای بیشتری از این دانشمند بانوی عزیز در کتابراه داشته باشیم با تشکر
Zahra M
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
دیدگاه انسان نسبت به مرگ و دنیای روشن پس از آن تغییر می‌دهد.. من با شنیدن این کتاب با قابلیت‌های روح خود بیشتر آشنا شدم. روحی که الآنم همیشه همراه من است ولی من فقط به جسمم می‌پردازم و با مرگ این روح است که باقی میماند و جسم نابود خواهد شد. با قابلیت‌های روح خود بیشتر آشنا می‌شویم.
Mehdi
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
جالب بود ولی اگر درگیری خودش با دیگران رو در خصوص عدم پذیرش تحقیق کم میکرد بهتر بود. نقطه قوت کتاب مقایسه روایتهای مختلف ر با مشاهدات علمی بود مثلا از نظر علمی دید یک فرد اشنا هنگام مرگ توجیه داره ولی دیدن کسی که از وجودش بی خبر هست و بعد میفهمه مثلا برادری داشته و غیره جالب توجهه.
الناز صیادی
۱۴۰۲/۰۶/۱۲
این کتاب برای من عالی بود. جواب خیلی از سوال‌هایی که این روزها ذهنم رو در گیر کرده بود به راحتی گرفتم. و واقعا دیدم رو نسبت به خیلی از مسایل عوض کرد... راوی هم بسیار عالی روایت کردن. ممنونم🙏🌺
فرزانه ابراهیم زاده
۱۴۰۲/۰۶/۲۳
کتاب خیلی خوبی بود... برای من و کسانی که داغدار و در سوگ عزیزی هستن مناسبه.. صدا و خوانش گوینده هم عالی بود.. ممنون از کتابراه عزیز
مهدی جهانی
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
خوبی این کتاب اینه که با نظراتی در مورد مرگ، به غیر از نظراتی که مبلغین دین اسلام بیان میکنند، آشنا میشیم.
ازاده طبیعی
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
اشنا شدن با شخصیت این زن بزرگ و مبارز، باعث میشه که در خیلی از موارد از، الهاماتش و شهودش درس بگیربم. کتاب مفیدی بود.
فاطمه ادریسی
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
هرچه در رابطه پس از مرگ چاپ شود در این شیعه جهنم و بهشتی موافقم، شاید شاید خدای گونه بودنشان را باور کنند
محمد امین صابریها
۱۴۰۲/۱۱/۰۵
واقعا با خواندن این کتاب افکارم نسبت به مرگ خیلی تغییر کرد تا جایی که اصلا از مرگ نمیترسم
ebi
۱۴۰۲/۰۷/۰۷
متاسفانه بیشتر سبک داستانی و خبری داشت تا اینکه یک بحث علمی و یا عقلی باشد. انتظارم را برآورده نکرد
بابک صادقی
۱۴۰۲/۰۵/۱۸
این کتاب نشان می‌دهد که آنچه ماندگار می‌ماند فقط و فقط عشق و محبت است
زهرا فیضی
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
کتاب بسیار عالیه. بقیه فصلها نبود فقط تا فصل مرگ یکی از والدین در دسترس بود.
Melika shariat
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
بسیار جالب بود و این که تحقیقات یک آدم بود موضوع رو ملموس‌تر می‌کرد
مهدی قرقانی
۱۴۰۲/۰۵/۳۰
انتظار بهتر از این را داشتم، ولی درمجموع از همه عوامل ممنونم
فردین لاهورپور
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
بسیار عالی توصیف شده و نزدیک به دیگر تجربه گران ثبت شده
Nazanin Golbadan
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
خیلی کلیشه‌ای بود توقع بیشتر از اینها رو داشتم
آرش احمدی
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
از گوش دادن به این کتاب صوتی زیبا لذت بردم
kamran falamarzi
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
واقعا من هیچ چیز جدید و جالبی توش ندیم
مریم نوری
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
فوق العادس مثل کتاب سفر روح عالیه
عماد کارگو
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
کتاب خوبی بود و لذت بردم،
سعیدحیدری
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
خیلی زیبا بود. لذت بردم.
علی قزل ایاق
۱۴۰۲/۰۵/۳۱
کمی تخیلات چاشنی کاراست
علیرضا فصیح
۱۴۰۴/۰۱/۰۸
کاش طولانی تر بود
👋 سوالی دارید؟